  • 1. Data: 2002-10-16 06:33:43
    Temat: Gwarancja na dysk
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>

    Witam!

    Zalozmy nastepujaca sytuacje:
    Zepsul mi sie dysk. Jest jeszcze na gwarancji, wiec oddaje go i wymieniaja
    mi na nowy. Ale stary dysk mial gwarancje na trzy lata, teraz zas na ten sam
    typ dysku daje sie tylko roczna gwarancje. Wiadomo, ze moja nowa gwarancja
    musi biec niejako "od poczatku" - tylko jaki powinna miec wymiar? Wydaje mi
    sie, ze rowniez trzy lata, ale jakie sa tego prawne podstawy. A co w
    wypadku, gdy takiego dysku jak moj juz sie nie produkuje i dostane w
    zastepstwie inny typ?

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(maupka)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2002-10-16 10:30:16
    Temat: Re: Gwarancja na dysk
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

> [...]
    > sie, ze rowniez trzy lata, ale jakie sa tego prawne podstawy. A co w
    > wypadku, gdy takiego dysku jak moj juz sie nie produkuje i dostane w

    IMHO - zawsze jak mialem wymieniany dysk czy cdrom to na karcie gwarancyjnej
    byla notka "wymiana na nowy. model XXX S/N: xxxxx" w ten sposob gwarancja
    obowiazywala z poprzedniego modelu a nie tego nowego.

    Pozdrawiam
    Dan