    From: "raddud" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Grupy roszczeniowe
    Date: Wed, 19 Jan 2005 11:09:37 +0000 (UTC)

    Witam,

    udało mi się paść ofiarą spółdzielni mieszkaniowej. Nie ja pierwszy i nie
    ostatni... ale chyba mam dosyć sytuacji w jakiej się znajduję i w jakiej mogą
    się znaleźć inni ludzie. dlatego chciałbym się dowiedzieć czy są tu osoby
    chętne do współpracy nad obywatelskim projektem ustawy mającym na celu
    przesunięcie nabywcy mieszkania od spółdzielni bądź developera do I grupy
    roszczeniowej w przypadku upadłości.

    Nie jest dobrze, że ten który płaci często oszczędności całego życia nie ma
    szans na zaspokojenie roszczeń bo przed nim kasa należy się innym...

    Dobrze by było gdyby do pracy nad takim projektem zaangażowali się prawnicy.

    czekam na odpowiedź