  • 21. Data: 2002-06-25 20:57:52
    Temat: Re: Grupy dyskusyjne
    Od: "Alter Ego" <U...@w...pl>

    > No popatrz pan. To w Polsce notorycznie jest łamane prawo autorskie
    > i to gdzie! Na uczelniach!!! Cytują te doktory przyszłe i magistry
    > fragmenty książek, artykułów i nawet autora nie zapytają o zgodę.

    IMHO
    1. W Polsce nie trzeba się pytać ale w określonych sytuacjach
    trzeba płacić :(((
    2. Uczelnie i jednostki badawcze są zwolnione z tego obowiązku
    (opłaty) :)))))

  • 22. Data: 2002-06-25 22:46:18
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Jun 2002, Jaszyn wrote:

    >+ Jacek napisał(a) w wiadomości:
    [...]
    >+ A skąd ja mam wiedzieć, że ktoś, kto podpisuje się nickiem "Kozia dupa" to
    >+ jakiś Jan Igrekowski??

    Przeoczyliście jeszcze drobiazgi:
    - autor *celowo* maskuje pole "from" i wyraża w ten sposób wolę
    niedostawania maili
    - autor j.w. robi to skutecznie, czyli brak jest możliwości
    wysłania postu.
    Wniosek: grupy zostają zasypane pytaniami o zgody ;>

    >+ Poza tym, idąc tym tokiem myślenia, należałoby prosić
    >+ autorów postów na tej i innych grupach o zgodę na zacytowanie ich w
    >+ sytuacji, gdy chcemy odpowiedzieć na ich post. To teraz, abym mógł coś panu
    >+ Jackowi odpoisać, musże wysłac pisemną prośbę i czekać na pisemną zgodę????

    Blisko jesteś...

    >+ No bo ja już zgłupiałem od tej szalenie interesującej wykładni prawa
    >+ autorskiego... ;-))))

    ...prezentowanych już publicznie wykładni takich co sobie "nie życzą" !

    Do zbliżonych wykładni należy "uprawnione przekonanie" że mile
    widziane :> jest FUT:pl.test jeśli dyskutant ma zamiar mieć
    ostatni głos !
    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 23. Data: 2002-06-25 22:51:52
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Jun 2002, Jacek wrote:

    >+ Peter 'Mikolaj' Mikolajski wrote:
    [...]
    >+ Panie Peter
    >+ mysl Pan czasem jak inteligentny czlowiek,

    Nie zaprzeczam, że jest to powód dla którego czasami (z rzadka)
    bronię twoich mniej lub bardziej kontrowersyjnych pomysłów.

    >+ procedura identyfikacji podpisu w korespondencji polega na przeslaniu
    >+ pisma listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

    Czy możesz profilaktycznie, tak na wszelki wypadek (jakby
    komu przyszła chęć się spytać) zapodać adres pod którym
    należy *ciebie* pytać ??
    Zastrzegam że ja tam o "prawa" do postów nie stoję, a spamu
    pocztowego (taki w kilogramach papieru) mam dość !
    -;>

    [...]
    >+ Czy naprawde to tak trudno w te upaly to zrozumiec ?

    Widzę że tak ! Zdecydowanie -;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2002-06-26 06:50:52
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    Alter Ego napisał(a) w wiadomości: ...

    >- FAQ można podpiąć pod:
    > Art. 29.
    >1. Wolno przytaczać w utworach stanowiących samoistną całość
    > urywki rozpowszechnionych utworów lub drobne utwory w całości,
    > w zakresie uzasadnionym *WYJAŚNIANIEM*, analizą krytyczną,
    > *NAUCZANIEM* lub prawami gatunku twórczości.
    >
    >- Z tego tytułu autorowi przytaczanego fragmentu nie przysługuje
    > wynagrodzenie :)))))
    >- Nie jest wymagana zgoda autora.

    I o to chodzi. Przecież wydawcy książek do jezyka polskiego nigdy by na nich
    nie zarobili, jakby musieli wypłacać tantiemy za publikację wierszy,
    fragmentów opowiadań wielu zyjących poetów i pisarzy...

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 25. Data: 2002-06-26 10:41:24
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> ihn
    tanpol.com.pl:
    takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    Sorry Gotfrydzie, ze to pod Twoim postem, ale inaczej nie mam jak. :o)

    Szanowny panie Jacku, moze sie pan nie wysilac odpowiedziami i
    komentarzami moich postow, bo mimo wszystko nadal przesiaduje pan w
    moim KF'ie i bedzie tam pan siedziec dozywotnio. W zwiazku z tym
    jezeli chce pan cokolwiek wartosciowego przekazac, to prosze o mail na
    priv i oszczedzenie sobie wysilku zwiazanego z odpowiadaniem na moje
    na ogol malo inteligentne posty ;o)

    PMM

  • 26. Data: 2002-06-26 12:20:42
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    Odpowiadam pod Wszystkimi....

    Teraz wiem dlaczego:

    - targowica,
    - rozbiory,
    - nieudolnosc rzadu i parlamentu...

    w Polsce to normalnosc.

    Pozdrawiam Wszystkich ;)
    Tailer

  • 27. Data: 2002-06-26 19:27:31
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Jun 2002, Peter 'Mikolaj' Mikolajski wrote:

    >+ Ke'dem guerfel Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    >+ <s...@s...com.pl> ihn
    [...]
    >+ >>+ Panie Peter [...]
    >+ Sorry Gotfrydzie, ze to pod Twoim postem, ale inaczej nie mam jak. :o)

    Było nie wycinać "Jacek wrote" i "adres"(at) byłby OK :) !
    Nie ma sprawy.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 28. Data: 2002-06-26 19:30:08
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Ups, korekta: Peterze Mikołaju, właśnie widzę że dokładnie tak
    zrobiłeś jak skomentowałem, coś nie tak z moimi szkłami :( !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 29. Data: 2002-06-26 21:52:08
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    anpol.com.pl: takh
    oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > cos nie tak z moimi szklami :( !

    Nie przejmuj sie. Moge polecic swietna klinike okulistyczna ;o)

    PMM