  • 11. Data: 2002-08-26 14:30:30
    Temat: Re: Gowniane prawo i pies...
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bremse" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >..... Ewentualnie znajdź jakiegoś amatora Heraklesa, ja będąc na Twoim
    > miejscu kupiłbym takiemu agentowi nawet skrzynkę (pół przed, 2. pół po
    > robocie) ;-)

    Popieram. Wiadomo że w Polsce obecnie nie ma prawa. Ewentualnie prawo
    wytaczają grupy osób które popularnie nazywa się grupami przestępczymi.
    Więc należy brać takowe sprawy w swoje ręce.

    ////////
    /// /// Adamex
    //////////
    /// //// a...@s...pl

  • 12. Data: 2002-08-26 14:38:24
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VA" <j...@p...fm.SPAM> napisał w wiadomości
    > Jakis miesiac temu pisalem tu, ze mamy powazny problem z psem, ktory
    szczeka
    > cala noc na sasiedniej posesji i ktorego wlasciciel ma to gdzies. .......

    Ja bym jeszcze zrobił tak.
    Dzwoniłbym pod 997 z prośbą o interwencję.
    Nie jestem prawnikiem ale wiem że zakłócanie ciszy nocnej (od 22.00 do 6.00)
    jest wykroczeniem więc niech g.... interweniują.
    Gdyby olali sprawę to dzwoniłbym telefon za telefonem strasząc ich że
    zadzwonię i obudzę komendanta jak nie ruszą tyłka.
    Najprościej jest komuś zlecić aby się sam się zajął sprawą.
    Ale lepiej wcześniej się nie wychylać bo potem są domysły komu ten pies
    najbardziej przeszkadzał.

    ////////
    /// /// Adamex
    //////////
    /// //// a...@s...pl

  • 13. Data: 2002-08-26 14:42:52
    Temat: Odp: Gowniane prawo i pies...
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Adamex <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akdeaq$c2m$...@n...tpi.pl...
    > zadzwonię i obudzę komendanta jak nie ruszą tyłka.
    > Najprościej jest komuś zlecić aby się sam się zajął sprawą.

    tia o nie aż nie wierze :-) a może pieskowi jakiś kołeczek wsadzić albo dać
    mu sie naćpać by zasnął biedactwo :-) wiesz jak musi go boleć pyszczek
    -( tyle sie naszczeka :-( nie kochacie zwierząt :-))))

    > Ale lepiej wcześniej się nie wychylać bo potem są domysły komu ten pies
    > najbardziej przeszkadzał.

    :-) wysoko mieszka ?

    Sandra :P

  • 14. Data: 2002-08-26 15:08:22
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > mu sie naćpać by zasnął biedactwo :-) wiesz jak musi go boleć pyszczek
    > -( tyle sie naszczeka :-( nie kochacie zwierząt :-))))

    No wreszcie się odezwała jakaś obrończyni uciśnionych piesków ;-)
    Pisze gość że pies jest źle traktowany więc co ma sam ten pies popełnić
    samobójstwo?
    A człowieka nie pożałujesz jak go głowa boli od szczekania i nerwicy się
    nabawia?

    ////////
    /// /// Adamex
    //////////
    /// //// a...@s...pl

  • 15. Data: 2002-08-26 15:09:31
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@w...pl>

    > A człowieka nie pożałujesz jak go głowa boli od szczekania i nerwicy się
    > nabawia?
    > --

    wiele lat temu radiowa Trójka podała,
    że zdesperowany człowiek położył
    się pod drzwiami sąsiada, który
    miał właśnie wiecznie szczekającego pieska;
    położył się i .....zaczął szczekać;
    kiedy piesek przestawał, człowiek zaczynał,
    piesek odpowiadał i tak w koło Macieju;
    w końcu piesek zaszczekał się na śmierć;

  • 16. Data: 2002-08-26 16:49:47
    Od: "VA" <j...@p...fm.SPAM>

> [...]
    > kiedy piesek przestawał, człowiek zaczynał,
    > piesek odpowiadał i tak w koło Macieju;
    > w końcu piesek zaszczekał się na śmierć;

    Zartyjecie sobie, a ja mam powazny problem. Lato jest a ja w upal w nocy
    musze zamykac okna , kupilem sobie nawet taka rolete i sie dusze w upale,
    wsadzam do uszu niewygodne wkladki, poduszke na glowe, a bydle i tak
    slychac, bo od mego okna jest nie dalej niz 40 metrow i nic go nie zaslania
    oprocz kilku drzewek, ktora nota-bene przeszkadzaja mi aby czyms w gada
    rzucic, bo mi scierwo zaslaniaja. Byl czas, ze sposobem na niego bylo
    rzucenie obok petardy, wowczas wial jak dziki, ale od pewnego czasu to
    jeszcze gorzej, bo wtedy juz pysk mu sie do rana nie zamyka, a tak czasami
    da pospac 2 godzinki. Nie moge go otruc, bo mimo wszystko nie stac mnie na
    to aby zabic zwierzaka, nawet jesli ten nie daje mi zyc, do tego bylbym od
    razu podejrzany i teraz jest wieksza kara za psa niz za czlowieka i zwierze
    ma wieksza ochrone niz czlowiek i 2 latka murowane, wiec po co mi to.
    Myslalem o policji w nocy, ale problem jest w tym, ze kiedy pies szczeka w
    nocy to nie ma wlasciciela, bo ten pracuje wlasnie w nocy i przywiazuje
    bydle do budy i ten skomle i ujada do rana az facet wroci, wiec jak przyjada
    gliny to nie beda przeciez rozmawiac z psem.....

  • 17. Data: 2002-08-26 17:39:40
    Od: fox <f...@i...pl>

    On Mon, 26 Aug 2002 18:49:47 +0200, "VA" <j...@p...fm.SPAM> wrote:

    >bydle do budy i ten skomle i ujada do rana az facet wroci, wiec jak przyjada
    >gliny to nie beda przeciez rozmawiac z psem.....

    tak sledze juz twoj problem od jakiegos czasu.... masakra.

    powiedz, co ten facet robi w dzien, bo nie pamietam ?
    wraca spac do domu ? pies przestaje wtedy szczekac ?
    za dnia ktos u ciebie w domu przesiaduje ?
    moze daloby sie np. na caly dzien wystawic na parapet
    kolumny skierowane w strone jego posesji i puscic jakis
    tragiczny kawalek, ewentualnie zapetlone miauczenie kota,
    tudziez szczekanie... na noriege to poskutkowalo, moze
    tego dupka tez zirytuje, jak nie bedzie mogl za dnia pospac.
    (to wszystko pod warunkiem, ze facet rzyczywiscie spi w dzien,
    a u ciebie w domu nikogo nie ma, bo inaczej sami domownicy mogliby
    nie wytrzymac...)

    sprobuj poszukac w sieci informacji nt. udzadzen, ktore maja okreslony
    wplyw na psy, np. emitery wysokich czestotliwosci itp.
    ale to tylko sugestia, nie znam sie na tym.

    moze jednak bys sie do dzielnicowego wybral, w koncu to, ze faceta
    w domu nie ma jak pies wyje niczego nie zmienia. wladza przyjdzie,
    poslucha, spisze co trzeba i przyjdzie za dnia...

    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

  • 18. Data: 2002-08-26 17:42:32
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VA" <j...@p...fm.SPAM> napisał w wiadomości
    > .............. Nie moge go otruc, bo mimo wszystko nie stac mnie na
    > to aby zabic zwierzaka, nawet jesli ten nie daje mi zyc........
    Gdybyś miał żonę i dzieci to bym powiedział że bardziej się litujesz nad
    głupim zwierzakiem niż na nimi. Sory ale znam ten problem bo przerabiałem i
    denerwuje mnie to że jesteśmy tacy bezradni i że nieraz trzeba się uciekać
    do przeróżnych sposobów aby się pozbyć zawszonego kundla.

    >..... Myslalem o policji w nocy, ale problem jest w tym, ze kiedy pies
    szczeka w
    > nocy to nie ma wlasciciela, bo ten pracuje .........

    Eee to ich problem niech znajdą go, od tego są. Gdyby przyszli do niego w
    dzień i ukarali to by było po problemie.

    ////////
    /// /// Adamex
    //////////
    /// //// a...@s...pl

  • 19. Data: 2002-08-27 07:47:35
    Od: "VA" <j...@p...fm.SPAM>

> [...]
    > w domu nie ma jak pies wyje niczego nie zmienia. wladza przyjdzie,
    > poslucha, spisze co trzeba i przyjdzie za dnia...

    Facet jezdzi w nocy na taksowce i dlatego go nie ma. Wraca gdzies 4-5 rano i
    pewnie spi do 11-12 w dzien.Cholera wie, ja go prawie nie widze. Nie moge
    wystawic kolumn, bo nie mieszkam sam, a z zona i dwojka malych dzieci, wiec
    meczylibysmy sie bardziej niz facet obok, wiec w zasadzie sami bysmy sobie
    robili halas.
    No wlasnie faktycznie gdyby istnialo cos takiego jak emitery jakichs
    czestotliwosci lub cos w tym stylu to chyba bym zainwestowal. Nawet nie wiem
    gdzie to szukac. Ale do dzielnicowego chyba sie pofatyguje, bo coz mi
    pozostalo. A gdzie sie dowiedziec o jego telefon, pod 997 czy trzeba dzwonic
    na komisariat do rejonu?

  • 20. Data: 2002-08-27 09:38:04
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >........bo coz mi
    > pozostalo. A gdzie sie dowiedziec o jego telefon, pod 997 czy trzeba

    Najlepiej pod 997. Chyba że KW Policji np. w Białymstoku ma swoją www gdzie
    powinny być telefony.

    ////////
    /// /// Adamex