  • 1. Data: 2002-08-23 22:33:49
    Temat: odgrzewana sprawa???
    Od: "gemini" <g...@o...pl>

    Witam,

    Jakis czas temu (tj w czerwcu zeszlego roku) byli u mnie gliniarze..
    chodzilo o piractwo.. wiadomo potem rozprawa itd. reszta nie wazne z
    wyjatkiem tego iz wtedy nie mialem skonczone 17 lat (teraz mam 18 skonczone)
    sprawa zakonczyla sie na poczatku tego roku.
    Ale dzisiaj ni stad ni zowad przyszlo wezwanie do sadu do mojej staruszki
    chodzi o jak to ciekawie napisali: "rozmowe z kuratorem w sprawie o czyn
    karalny i tu moje imie i nazwisko".
    I teraz chcialbym wiedziec o co do cholery moze im chodzic????
    Czy po prostu chca pogadac o tym jak sie np. teraz zachowuje czy cos w tym
    stylu/nie sprawiam problemow wychowawczych (chociaz to byloby troche dziwne
    bo mam 18 skonczone)?
    Czy moze chca wywlekac ta sprawe od nowa na wokande?
    czy jeszcze o cos innego?

    Z gory dzieki za odpowiedz

    Pozdrawiam

    GeMiNi

  • 2. Data: 2002-08-23 23:01:24
    Temat: Odp: odgrzewana sprawa???
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik gemini <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ak6d2b$58g$...@n...tpi.pl...

    A takiej to cholery ,że to jest postępowanie wykonawcze skoro sie bylo pod
    opieka sadu rodzinnego i zapadlo postanowienie opiekunczo-wychowawcze w
    ,którym to orzeczono srodek wychowawczy w postaci nadzoru kuratora to ten
    pan kurator bedzie nekał do 21 roku życia:-))) chyba ,że ??? jest możliwość
    by sie go pozbyć :-)

    Sandra

  • 3. Data: 2002-08-24 00:55:38
    Temat: Re: odgrzewana sprawa???
    Od: "gemini" <g...@o...pl>

    Witaj Sandra,

> [...]
    > ,którym to orzeczono srodek wychowawczy w postaci nadzoru kuratora to ten
    > pan kurator bedzie nekał do 21 roku życia:-))) chyba ,że ??? jest
    Co ciekawe to, nie orzeczono srodka wychowawczego w postaci kuratora....
    Sad orzekl przepadek mienia w postaci sprzetu komputerowego + plyt CD
    zatrzymanych w czasie przeszukania.
    Z kuratorem to rozmawialem raz przed rozprawa, najpierw rozmawial ze
    starsza - pytal sie czy sprawiam jakies klopoty itd. potem ze mna - czy mam
    jakies problemy w szkole/nalogi, jak sie ucze i pewnie cos jeszcze ale nie
    pamietam dokladnie bo to bylo spory kawalek czasu temu (przed rozprawa),
    potem kuratora nie widzialem, ani o nim nie slyszalem...

    Wiec jak to jest... to wezwanie jest normalne czy nie?

    pozdrawiam

    GeMiNi

  • 4. Data: 2002-08-24 23:39:23
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik gemini <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ak6lck$284$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > potem kuratora nie widzialem, ani o nim nie slyszalem...
    >
    > Wiec jak to jest... to wezwanie jest normalne czy nie?

    Postepowanie o przepadku podlega post.wykonawczemu jest to też środek
    wychowawczy ...wezwanie jest całkiem normalne... Ponadto proponowalabym
    przeczytać ponownie orzeczenie... i stawić się niezwłocznie do sądu...

    Sandra