  • 1. Data: 2003-11-07 12:29:36
    Temat: Umowa gwarancyjna
    Od: "TOFIFIK" <r...@p...pl>

    Co moge zrobić firmie wg prawa wtedy gdy firma nie dokonała gwarancji w
    terminie (np. 21 dni).
    Gdzie moge ich skarżyć i co uzyskać.
    P.S. nie przejumje się dł. procesu ani takim rzeczami więc doradzie mi coś.

    Ordnung must sein! jak w Polsce bedziemy przstawać na łamanie wszelkich umów
    i prawa to źle skonczymy.

  • 2. Data: 2003-11-07 12:42:10
    Temat: Re: Umowa gwarancyjna
    Od: Marcin Debowski <a...@a...no-ip.info>

    In article <bog3a0$5ct$1@nemesis.news.tpi.pl>, TOFIFIK wrote:
    > Co moge zrobić firmie wg prawa wtedy gdy firma nie dokonała gwarancji w
    > terminie (np. 21 dni).

    Na ogół nic, chyba że wykażesz, że przez przekroczenie terminu poniosłeś
    wymierną szkodę.

    > Gdzie moge ich skarżyć i co uzyskać.

    Do sądu powszechnego. Uzyskać możesz zwykle mniej lub bardziej ciekawe
    doświadczenie.

    > P.S. nie przejumje się dł. procesu ani takim rzeczami więc doradzie mi coś.

    I bardzo dobrze, nie przejumaj się.

    > Ordnung must sein! jak w Polsce bedziemy przstawać na łamanie wszelkich umów
    > i prawa to źle skonczymy.

    Czasami się nie da co również czasami może się bardziej opłacić.

    --
    Marcin