  • 1. Data: 2008-04-12 14:24:15
    Temat: Gdzie umieścić te dochody?
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    W jakim picie (a jeśli w pit37/36, to w którym polu) można umieścić dochody
    (lub stratę) z "kapitały pieniężne i prawa majątkowe, w tym odpłatne zbycie praw
    majątkowych innych niż wymienione w pkt 8 lit. a)-c),"?

    Funkcyjny

  • 2. Data: 2008-04-12 16:30:44
    Temat: Re: Gdzie umieścić te dochody?
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Funkcyjny pisze:

    > W jakim picie (a jeśli w pit37/36, to w którym polu) można umieścić dochody
    > (lub stratę) z "kapitały pieniężne i prawa majątkowe, w tym odpłatne zbycie praw
    > majątkowych innych niż wymienione w pkt 8 lit. a)-c),"?

    myślę że tutaj:
    PIT-36
    Wiersz 8: "Inne źródła, niewymienione w wierszach od 1 do 7 (w tym
    emerytury - renty z zagranicy)" wypełniają podatnicy, którzy:
    2. uzyskali przychody z odpłatnego zbycia innych rzeczy, o których mowa
    w art. 10 ust. 1 pkt 8 lit. d ustawy, jeżeli odpłatne zbycie nie
    następuje w wykonaniu działalności gospodarczej i zostało dokonane przed
    upływem pół roku, licząc od końca miesiąca, w którym nastąpiło nabycie
    rzeczy, ponieśli koszty uzyskania tych przychodów, uzyskali dochód (lub
    ponieśli stratę),

  • 3. Data: 2008-04-12 17:38:52
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Piotr napisał(a):

> [...]
    > upływem pół roku, licząc od końca miesiąca, w którym nastąpiło nabycie
    > rzeczy, ponieśli koszty uzyskania tych przychodów, uzyskali dochód (lub

    Dochodody, o które pyta Funkcyjny, są opisane w art. 10 ust. 1 punkt
    7, a nie punkt 8 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Skoro
    zatem zgodnie z opisem do rubryki tej wpisujemy dochody z punktu 8, to z
    czego wynika możliwość wpisania dochodu z punktu 7?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-04-12 18:16:11
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > zatem zgodnie z opisem do rubryki tej wpisujemy dochody z punktu 8, to z
    > czego wynika możliwość wpisania dochodu z punktu 7?

    a no masz rację, przepraszam za błąd. widzisz jak dobrze, że osoby takie
    jak ty czuwają i wyłapują błędy innych.

  • 5. Data: 2008-04-12 18:23:15
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    > a no masz rację, przepraszam za błąd. widzisz jak dobrze, że osoby takie
    > jak ty czuwają i wyłapują błędy innych.

    No dobrze, ale nadal nie wiem gdzie te dochody wpisać, jest jakiś osobny PIT
    do tego? Przepraszam, ze nie na .podatki, przez pomyłkę złą grupę wybrałem.

    Funkcyjny

  • 6. Data: 2008-04-13 07:47:29
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Funkcyjny" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zbycie praw
    > majątkowych innych niż wymienione w pkt 8 lit. a)-c),"?

    -> pl.soc.prawo.podatki

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - darmowe 'porady' prawne z zakresu rozliczania
    pracowników i pracodawców oraz prowadzenia firmy