  • 1. Data: 2003-06-24 09:47:52
    Temat: Gdzie projekt ustawy o gruntach rolnych
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Witam,
    gdzie mogę zapoznać się z projektem ustawy o nabywaniu gruntów rolnych
    wchodzącej prawdopodobnie w lipcu?

    Janusz

  • 2. Data: 2003-06-24 14:30:20
    Temat: Re: Gdzie projekt ustawy o gruntach rolnych
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości
    > Witam,
    > gdzie mogę zapoznać się z projektem ustawy o nabywaniu gruntów rolnych
    > wchodzącej prawdopodobnie w lipcu?

    zapewne chodzi o ukur

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Ustawa z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego
    Dz.U. 2003 nr 64 poz. 592

    ps. to nie jest projekt!!!

  • 3. Data: 2003-06-24 16:49:14
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Robercie dzieki!
    To jest to.
    Pozdr. Janusz

  • 4. Data: 2003-06-24 19:44:24
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > gdzie mogę zapoznać się z projektem ustawy o nabywaniu gruntów rolnych
    > wchodzącej prawdopodobnie w lipcu?
    Pod adresem: http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/projust_all4?OpenAge
    nt znajduje
    się wykaz projektów ustaw, które wpłynęły do Sejmu IV kadencji.

    pozdrawiam:-)
    ewcia