  • 11. Data: 2020-07-04 00:08:29
    Temat: Re: Gdzie glosowac
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-07-03 o 18:16, J.F. pisze:
    > A jak to z tym zaswiadczeniem - mozna bylo pobrac od razu na dwie tury ?

    Ja zgłosiłem się po zaświadczenie - i od razu dostałem na dwie tury.
    To w niczym nie przeszkadza - przecież z owym zaświadczeniem mogę się
    zgłosić do "swojej" komisji.

    --

    P.

  • 12. Data: 2020-07-04 12:51:00
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Michal Jankowski w

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nigdzie tu nie widzę, że nie można się przenieść po I turze.

    Podkreśliłem istotne.

    <https://wybory.gov.pl/prezydent20200628/statics/pre
    zydent_20200628_informacje/uploaded_files/1591262885
    _d2020000098801.pdf>

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2020-07-04 22:09:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 04.07.2020 o 12:51, N Tom pisze:
    > Michal Jankowski w

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Podkreśliłem istotne.

    No i? Wybory są za 8 dni, dopisywanie się do spisu nadal działa - ale
    tylko pod warunkiem, że nie zrobiłeś tego przed pierwszą turą.
    Dalej nie widzę przepisu.

    MJ

  • 14. Data: 2020-07-05 17:01:58
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Michal Jankowski w

    > No i? Wybory są za 8 dni, dopisywanie się do spisu nadal działa - ale
    > tylko pod warunkiem, że nie zrobiłeś tego przed pierwszą turą.

    Jaka jest podstawa prawna takiego dopisywania -- nie widzę przepisu ;P

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2020-07-06 11:10:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

  • 16. Data: 2020-07-06 11:34:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotRek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ja zgłosiłem się po zaświadczenie - i od razu dostałem na dwie tury.
    >To w niczym nie przeszkadza - przecież z owym zaświadczeniem mogę się
    >zgłosić do "swojej" komisji.

    Ok, tylko musza takie wydac, a przeciez nie wiadomo, czy druga tura
    bedzie :-)

    Jak to wyglada - dwa osobne zaswiadczenia, jedno, ale czy odnotowali w
    komisji, ze juz wykorzystane ?

    J.

  • 17. Data: 2020-07-06 11:43:25
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Michal Jankowski w

    > Art. 28. § 1. Wyborca, na jego pisemny wniosek wniesiony do urzędu gminy
    > najpóźniej w 5 dniu przed dniem wyborów, jest dopisywany do spisu wyborców

    Mylisz wybory z datami głosowania -- 5 dni przed 28.06.2020.
    Cała reszta nie ma oparcia w przepisach prawa.

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2020-07-06 11:46:19
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "PiotRek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ok, tylko musza takie wydac, a przeciez nie wiadomo, czy druga tura
    > bedzie :-)

    Nie będzie II tury, to i zaświadczenie nie będzie potrzebne -- ty masz
    jednak pusty łeb.

    > Jak to wyglada - dwa osobne zaswiadczenia, jedno, ale czy odnotowali w
    > komisji, ze juz wykorzystane ?

    Zabierają...

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2020-07-06 11:47:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.07.2020 o 11:34, J.F. pisze:
> [...]
    > bedzie :-)
    >
    > Jak to wyglada - dwa osobne zaswiadczenia, jedno, ale czy odnotowali w

    Jedna kartka do przedarcia na pół :)

    I trzeba pilnować, żeby komisja zabrała właściwe pół. Znam przypadek, że
    wyborca zauważył pomyłkę komisji od razu po wyjściu i leciał wymienić...

    MJ

  • 20. Data: 2020-07-06 15:51:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "N Tom" napisał w wiadomości grup
    .invalid.200706.invalid...
    Michal Jankowski w

    >Mylisz wybory z datami głosowania -- 5 dni przed 28.06.2020.
    >Cała reszta nie ma oparcia w przepisach prawa.

    Sam chyba cos mylisz - przeciez masz powyzej cytat z przepisow i jak
    byk - "dzien wyborow" :-P

    A mnie pouczales zarzadzeniem Witek, a sam jak widac nie przeczytales.
    To przeczytaj i powiedz ile razy tam jest "dzien wyborow" uzyty :-)

    J.