  • 1. Data: 2003-07-08 20:04:29
    Temat: Gdy klient nie placi...
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Witam i mam pytanie odnosnie sytuacji z tematu...

    Jakie sa mozliwosci prawne takiej sytuacji, kiedy minal termin platnosci i
    nic?
    Zglaszac do sadu, poinformowac tamta firme o tym, co i jak mam zalatwic w
    tym momencie...

    Poinformowano mnie, ze na tej grupie sa eksperci i w takich sprawach, wiec
    slicznie prosze o odpowiedz i z gory za nia dziekuje...:))
    Niestety na innej grupie tez pytalem, ale otrzymalem odpowiedz, ze nalezy
    twardo porozmawiac...
    Hmm...Czy to oznacza "...wjazd na chate z ruskimi..."

    pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje,

    Rafal

  • 2. Data: 2003-07-08 20:34:33
    Temat: Re: Gdy klient nie placi...
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    W oierwszej kolejności musisz wystawić wezwanie do zapłaty i wysłać
    poleconym. W nim doliczyć odsetki za zwłokę i podać termin zapłty. Krokiem
    następnym będzie ostateczne wezwanie do zapłaty najlepiej wydrukowane na
    czerwonym papierku to robi troche na psychike. W nim oprócz terminu zawrzeć
    ostrzeżenie o skierowaniu na drogę sądową. Wszystkie pisma wysłać listem
    poleconym, a najlepiej jeszcze za potwierdzeniem odbioru,
    Gdy dalej nie bedzie odzewu i kasy podać sprawe do Sądu wg własciwosci..

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-07-08 21:11:40
    Od: "Justyna" <j...@w...pl>

    ta a potem do komornika i .......... hehehe powodzenia zapomnij lepiej wez
    fachowcow z firmy windykacyjne ktora wie co robic

  • 4. Data: 2003-07-09 05:38:15
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Justyna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ta a potem do komornika i .......... hehehe powodzenia zapomnij lepiej wez
    > fachowcow z firmy windykacyjne ktora wie co robic

    Ta i zapłaci za czynności, które sam może wykonać no i zapewne trochę straci
    kasy z wierzytelności bo przeca windykacyjne firemki żyją z poszkodowanego
    ściągając procent od wyegzekwowanej kasy.

    Stan_Z

  • 5. Data: 2003-07-09 06:12:57
    Temat: Odp: Gdy klient nie placi...
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Stan_Z <s...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:beg9qi$mq3$...@n...supermedia.pl...

> [...]
    > kasy z wierzytelności bo przeca windykacyjne firemki żyją z poszkodowanego
    > ściągając procent od wyegzekwowanej kasy.

    Dziekuje bardzo za podpowiedzi