  • 11. Data: 2019-07-09 06:14:02
    Temat: Re: Gang obiboków w Kielcach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.07.2019 o 00:46, u2 pisze:

    > chodzi o zatrudnianie pociotków, a nie o zwolnienie twojej matki,

    żony.

    > sorry
    > gregory, miej pretensje do anty-pisoskich sądów:))))))))))))))

    Sprytne, ale zapomniałeś, że już od dawna po reformie. A mogę miec
    pretnsję do pisiorków i ich trolii? BTW - na kogo głosowałeś?

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-07-09 17:55:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.07.2019 o 06:14, Shrek pisze:

    > żony.

    teraz już matka:)

    > Sprytne, ale zapomniałeś, że już od dawna po reformie. A mogę miec
    > pretnsję do pisiorków i ich trolii? BTW - na kogo głosowałeś?

    ale ale reformę cofnęła pełomafia, sprytnie donosząc do EU, więc nadal
    SN jest opanowany przez stalinowskich sędziulków:)

    ja głosuję na Peace, na pełomafii poznałem się w roku 2009, kiedy
    stwierdziłem, że to wyjątkowo antypolscy szkodnicy, a to za ich
    nie-rządów zlikwidowano cukrownię w Łapach, a to zlikwidowano ZNTK też w
    Łapach, przykłady można mnożyć:)

    oczywiście zastanawiam się kim jest Matteo, który zamienił Beatrycze,
    ale wygląda na porządnego polskiego żyda, nie mam dowodów, że działał na
    szkodę swoich klientów w BZ WBK, które ponoć uczestniczyło w procederze
    udzielania pożyczek we frankach szwajcarskich, ja miałem kredyt w BZ WBK
    w polskiej walucie i szybko go spłaciłem:)

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-07-09 20:02:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.07.2019 o 17:55, u2 pisze:

    > teraz już matka:)

    Ale nie moja.

    > ale ale reformę cofnęła pełomafia, sprytnie donosząc do EU, więc nadal
    > SN jest opanowany przez stalinowskich sędziulków:)

    Nie cofnęła - teraz sądy są wasze.

    Zresztą pytałeś o przykłady - masz. Pisiorki postapiły chujowo, to są
    chuje. Nic tego nie zmienia. W zasadzie to nawet nie chuje, bo ustawę o
    zwalnianiu matek na urlopach i kobiet w ciąży podpisała niejaka becia
    "prowadzę politykę prorodzinną" straszydło.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-07-09 22:25:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.07.2019 o 20:02, Shrek pisze:

    > Ale nie moja.

    nieważne:)

> [...]
    > zwalnianiu matek na urlopach i kobiet w ciąży podpisała niejaka becia
    > "prowadzę politykę prorodzinną" straszydło.

    ja nie pisior, mylisz mnie z kimś kim nie jestem, ja nawet lubię żydów z
    Peace, ale bacznie się im przyglądam czy nie walą w ch*ja:)

    --
    I love love