  • 1. Data: 2019-07-03 21:28:58
    Temat: Policja pomaga cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    http://krynica.tv/wypadki_zdarzenia/choc-nie-byl-na-
    sluzbie,-uratowal-czyjes-zycie.html

    I to nawet nie byle jaki egzemplarz - z komendy Roberta;)
    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-07-04 00:22:38
    Temat: Re: Policja pomaga cd.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-03, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > http://krynica.tv/wypadki_zdarzenia/choc-nie-byl-na-
    sluzbie,-uratowal-czyjes-zycie.html

    > I to nawet nie byle jaki egzemplarz - z komendy Roberta;)

    O to chodzi?
    http://nowysacz.naszemiasto.pl/artykul/muszyna-polic
    jant-zostal-bohaterem-lecz-nie-on-uratowal,5193131,a
    rt,t,id,tm.html

    Na podstawie komunikatu nadesłanego przez Biuro Prasowe Komendy
    Miejskiej w Nowym Sączu pisaliśmy, że krynicki policjant udzielił pomocy
    poszkodowanemu mężczyźnie, który został potrącony przez skuter. Jednak
    jak się okazało, według relacji świadków to pani Aneta Kaczmarek
    udzieliła pierwszej pomocy poszkodowanemu mężczyźnie i wezwała służby
    ratunkowe.

    Ciekawe czy Biuro Prasowe samo posłało komunikat, czy wyłącznie bo
    zostało zapytane.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-07-04 06:16:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    sluzbie,-uratowal-czyjes-zycie.html

    > O to chodzi?
    > http://nowysacz.naszemiasto.pl/artykul/muszyna-polic
    jant-zostal-bohaterem-lecz-nie-on-uratowal,5193131,a
    rt,t,id,tm.html

    Nawet jakby o nic, to warto by podkreślić normalne zachowanie
    funkcjonariusza w ramach tutejszych dyskusji z policjantami na temat
    zakresu obowiązku udzielenia pierwszej pomocy - tym bardziej, że to
    kolega z tej samej komendy. Ale trzeba czytać dokładnie:

    "W nawiązaniu do tych informacji, skontaktowała się z naszym portalem
    Pani Aneta Kaczmarek, która była świadkiem wypadku. Jej relacja znacząco
    różni się od przebiegu wydarzeń przedstawionych przez Policję. Więcej -
    Nikt nie pomagał poszkodowanemu poza policjantem? Zdjęcie i relacja
    świadków mówią coś zupełnie innego!"

    I link:
    http://krynica.tv/wypadki_zdarzenia/nikt-nie-pomagal
    -poszkodowanemu-poza-policjantem-zdjecie-i-relacja-s
    wiadkow-mowia-cos-zupelnie-innego.html

    Czyli - ktoś ordynarnie kłamie. Ciekawe kto - obywatelka, rzecznik czy
    policjant/kulson. No nic - ocieplenie wizerunku nie wyszło;)

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2019-07-04 06:50:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-04, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > zakresu obowiązku udzielenia pierwszej pomocy - tym bardziej, że to
    > kolega z tej samej komendy. Ale trzeba czytać dokładnie:

    To jest kretynizm czystej wody moim bardzo skromnym zdaniem i zawsze
    mnie cos takiego irytuje jak czytam. Jakby się nie zainteresował to MZ
    powinien wylecieć z roboty a tu robią z niego bohatera bo tak, jak każdy
    normalny człowiek, podszedł, zainteresował się, a jak mógł to pomógł. Nosz.

> [...]
    >
    > Czyli - ktoś ordynarnie kłamie. Ciekawe kto - obywatelka, rzecznik czy
    > policjant/kulson. No nic - ocieplenie wizerunku nie wyszło;)

    No o tym przecie mówie. Tylko własnie ciekawi mnie, czy to jest
    inicjatywa BP ta cała akcja prasowa, czy to media zwróciły sie do
    komendy.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-07-04 08:03:48
    Od: p...@g...com

    --Było kilka osób postronnych, jeden z mężczyzn chciał nawet, żebyśmy przesunęli
    poszkodowanego, bo on chce przejechać.

    to byl pewnie dobry samarytanin :-)

  • 6. Data: 2019-07-04 18:47:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > normalny człowiek, podszedł, zainteresował się, a jak mógł to pomógł. Nosz.

    Przecież była dyskusja - dopóki nie podrzucą zdechlaka na komisariat, to
    w zasadzie nie problem policji;)

    > No o tym przecie mówie. Tylko własnie ciekawi mnie, czy to jest
    > inicjatywa BP ta cała akcja prasowa, czy to media zwróciły sie do
    > komendy.

    Obstawiam, że najpierw pojawiło się tu:

    http://nowy-sacz.policja.gov.pl/ a potem dziennikarze łyknęli. Pytaj
    naszego policjanta - to jego komenda. Widać w tej konkretnej mają
    problem ze PRem w temacie pierwszej pomocy;)

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2019-07-05 13:11:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 04.07.2019 o 06:50, Marcin Debowski pisze:

    >Przecież była dyskusja - dopóki nie podrzucą zdechlaka na komisariat,
    >to w zasadzie nie problem policji;)

    Ale trzeba uwazac na ulicy, bo podejdzie ktos, powie ze tam lezy i
    jest problem :-)

    >Obstawiam, że najpierw pojawiło się tu:
    >http://nowy-sacz.policja.gov.pl/ a potem dziennikarze łyknęli. Pytaj
    >naszego policjanta - to jego komenda. Widać w tej konkretnej mają
    >problem ze PRem w temacie pierwszej pomocy;)

    Czyzby wczesniej jakos zawiedli ?

    Ale i tak ciekawe - policjant po zdarzeniu pochwalil sie na
    komisariacie, czy rzecznik/BP sam wyszukal "bohatera" :-)

    A wyszlo ... jak zwykle ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-07-05 21:51:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.07.2019 o 13:11, J.F. pisze:

    > Ale trzeba uwazac na ulicy, bo podejdzie ktos, powie ze tam lezy i jest
    > problem :-)

    Dlatego trzeba znać swoje prawa - zdechak znaleziony należy do znalazcy,
    a próby podrzucenia go wykwalifikowanemu personelowi, przeszkolonemu w
    zakresie udzielania pomocy są nieetyczne i zasługujące na potępienie;)

    > Czyzby wczesniej jakos zawiedli ?

    No Robert z tej samej komendy wyłuszczał, że nie należy zbyt pochopnie
    udzielać pierwszej pomocy, bo można ratowanemu zaszkodzić. AED...

    > Ale i tak ciekawe - policjant po zdarzeniu pochwalil sie na
    > komisariacie, czy rzecznik/BP sam wyszukal "bohatera" :-)
    >
    > A wyszlo ... jak zwykle ? :-)

    Ciekawy jestem ile to artykułów ocieplających wizerunek kulsonów jest w
    rzeczywistości z dupy wzięty.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-07-06 02:01:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyzby wczesniej jakos zawiedli ?
    >
    > Ale i tak ciekawe - policjant po zdarzeniu pochwalil sie na
    > komisariacie, czy rzecznik/BP sam wyszukal "bohatera" :-)
    >
    > A wyszlo ... jak zwykle ? :-)

    Jakby gorzej, bo zwykle jak o czymś takim prasa donosi to choć jest
    bohaterstwo w rozumieniu przecietnego człowieka, np. rzucił się w nurt
    rzeki aby ratowac. A tu w sumie normalne zdarzenie czy wypadek jakich
    jest sporo w ciągu roku nawet w takim 85tys mieście. I teraz ktos
    postanawia z tego zrobić sensację bo jednym z pomagających był policjant
    poza służbą. Aż sprawdziłem st. sierżanta Zbigniewa czy aby nie startuje
    na Policjanta Roku.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2019-07-06 08:05:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > postanawia z tego zrobić sensację bo jednym z pomagających był policjant
    > poza służbą. Aż sprawdziłem st. sierżanta Zbigniewa czy aby nie startuje

    Gdyby tylko to. Pomógł to pomógł - sensacji nie ma ale afery też nie.
    Gorzej że wcale nie on pomógł i co więcej pomawia społeczeństwo o
    znieczulicę, podczas gdy babka z tego co wiadomo całkiem skutecznie tej
    pomocy udzieliła... I jak tu wierzyć milicjantom?

    --
    Shrek