  • 1. Data: 2006-04-06 07:54:27
    Temat: GUS, SP-3 wysylac / nie wysylac
    Od: "Artur" <g...@i...pl>

    Witam,

    byc moze NTG, ale nie wiem gdzie powininem skierowac to pytanie.
    jakis czas temu dostalem z GUS badanie statystyczne SP-3, nie odeslalem.
    Ostatnio dzwoni do pewna Pani i mowi, ze nie odeslalem, a to obowiazek
    Obowiazek, obowiazkiem, ale o wysokosci dochodow, ilosci i zarobkach
    pracownikow informuje juz US i ZUS i odpowiednio, co miesiac rozliczam sie z
    tymi organami, wiec jesli GUS ma takie dobre intencje, to czemu nie korzysta
    (nie ma praw) do tych danych z ZUS i US?? Czytalem dz. u. ktore wspominane
    sa w tym pismie (nr 88 z 1995 poz. 439 ze zm. oraz nr 195, poz. 2004 z 13
    VII 2004 ze zm.) i owszem jest mowa o obowiazku, ale nie jest napisane nic o
    przypadku kiedy tego obowiazku nie spelnie.
    Moje pytanie, jakie sa / moga byc konsekwencje nie spelnienia tego obowiazku
    i nie odeslania (pomimo telefonow z ponagleniami) badania statystycznego
    SP-3 do GUS?

    Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi
    Artur

  • 2. Data: 2006-04-06 19:47:46
    Temat: Re: GUS, SP-3 wysylac / nie wysylac

    Dnia Thu, 6 Apr 2006 09:54:27 +0200, Artur napisał(a):

> [...]
    > i nie odeslania (pomimo telefonow z ponagleniami) badania statystycznego

    Bodajże grzywna - aczkolwiek nie znam takiego szcześliwca który by tego
    doczekał.

    --
    pozdrawiam,