  • 1. Data: 2003-03-30 17:25:57
    Temat: [Fwd: akt notrarialny kupna mieszkania z obciążeniem hipotecznym]
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    -------- Original Message --------
    Date: Fri, 28 Mar 2003 15:11:39 +0000 (UTC)
    From: "Aga Brzeżańska" <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki

    Witam,
    mam właśnie bardzo poważny problem z mieszkaniem które kupiłam od
    developera
    i sytuacja mnie przerasta dlatego szukam rady u innych. Mieszkanie kupiłam
    rok temu ale nie podpisałam wtedy aktu gdyż działka na której stoi mój
    budynek był obciążony hipoteką. W tej chwili developer jest już w
    likwidacji, kredyt (czytaj hipoteka) niespłacony a ja podpisałam wczoraj
    akt
    notarialny z wpisaną hipoteką... wybrałam mniejsze zło:( Inni robia to samo
    ale mamy bardzo sprzeczne informacje co do tego jak zachowa sie bank przy
    egzekucji długu. Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji i negocjował z
    bankiem bądź z syndykiem?
    Będę wdzięczna za każdą radę:)
    Pozdrawiam
    Agnieszka Brzeżańska