  • 1. Data: 2003-03-30 16:53:22
    Temat: alimenty a studia zaoczne
    Od: "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@k...SPAMchip.pl>

    Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa otrzymywania alimentów,
    jeżeli studiuje się zaocznnie? Czy ktoś może wie coś na ten temat?

    Leszek 'LECHU' Foss
    ---------------------------------
    lechu[at]klub.chip.pl
    ICQ:#76354940 // GG:#9816

  • 2. Data: 2003-03-31 05:53:58
    Temat: Odp: alimenty a studia zaoczne
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Leszek 'LECHU' Foss <l...@k...SPAMchip.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa otrzymywania alimentów,
    > jeżeli studiuje się zaocznnie? Czy ktoś może wie coś na ten temat?

    marnie ale sprobowac mozesz papier wszystko zniesie ...

    pozdrawiam
    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-31 06:04:47
    Temat: Re: alimenty a studia zaoczne
    Od: "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@k...SPAMchip.pl>

    Sandra <J...@w...pl> wystukał(a):
    > Użytkownik Leszek 'LECHU' Foss <l...@k...SPAMchip.pl> w
    > wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    >
    > marnie ale sprobowac mozesz papier wszystko zniesie ...

    Marnie tzn? W przypadku jak nie mam pracy to je dostaje czy też nie?

    Leszek 'LECHU' Foss
    ---------------------------------
    lechu[at]klub.chip.pl
    ICQ:#76354940 // GG:#9816

  • 4. Data: 2003-03-31 10:07:07
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@k...SPAMchip.pl> wrote in message
    > Sandra <J...@w...pl> wystukał(a):

    > Marnie tzn? W przypadku jak nie mam pracy to je dostaje czy też nie?

    A co przepraszam mają studia i ich rodzaj do alimentów? Ostatnio jak
    patrzyłem, to kro nic o rodzaju studiów nie wspominał, mówił cos o
    "uzasadnionych potrzebach" uprawnionego do alimentacji, czy jakoś tak.

    Depi.

  • 5. Data: 2003-03-31 20:34:45
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b693m4$kcd$...@n...news.tpi.pl...
    > A co przepraszam mają studia i ich rodzaj do alimentów? Ostatnio jak
    > patrzyłem, to kro nic o rodzaju studiów nie wspominał, mówił cos o
    > "uzasadnionych potrzebach" uprawnionego do alimentacji, czy jakoś tak.

    oczywiście,że masz racje lecz w praktyce małe nadzieje na zasądzenie
    alimentów ale nie powiedziałam,że napewno nie dostanie ...spróbować może być
    może sędzia uwzględni sytuację na rynku jaka jest obecnie ale na to bym nie
    liczyła...

    Sandra