  • 1. Data: 2003-03-30 15:16:56
    Temat: Jakie dane na opakowaniu?
    Od: "Mielech" <m...@o...pl>

    Witam!

    Czy ktoś mógłby mi pomóc i powiedzieć, albo wskazać miejsce gdzie znajdę
    opis tego co ma się znaleźć na opakowaniu mego produktu (chodzi mi o nazwę
    firmy, adres, instrukcję obsługi w języku polskim, itp). Gdzie mogę znaleźć
    te szczegółowe wymogi??

    --
    Pozdrawiam!!!

    Mielech
    ---
    m...@g...pl
    GG: 2873091

  • 2. Data: 2003-03-30 15:59:40
    Temat: Re: Jakie dane na opakowaniu?
    Od: "Hippo" <h...@N...pl>

    Użytkownik "Mielech" <m...@o...pl> napisał

> [...]
    > opis tego co ma się znaleźć na opakowaniu mego produktu (chodzi mi o nazwę
    > firmy, adres, instrukcję obsługi w języku polskim, itp). Gdzie mogę

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/kon0916.html
    art. 3

    --
    pzdr