  • 1. Data: 2011-04-18 23:34:54
    Temat: Fotoradary a zagraniczna rejestracja
    Od: kashmiri <k...@n...ma.nigdzie.com>

    Witam,

    Czy nasi wspaniali stróże prawa wysyłają mandaty za fotkę z fotoradaru
    do właścicieli samochódów na zagranicznych blachach? Ponoć - nie wiem
    czy to prawda - mają możność dotarcia do danych i adresu zagranicznego
    właściciela. Ale czy z tego korzystają?

    Tak pytam, bo jeździłem ostatnio autem na zagranicznych blachach po
    zadupiach, gdzie ograniczenia do 30 + fotoradary służą chyba jako główne
    źródło dochodu gminy....

    pzdr.
    k.

  • 2. Data: 2011-04-19 18:49:53
    Temat: Re: Fotoradary a zagraniczna rejestracja
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    Śpij spokojnie!. Za krótkie są łapki naszych milusińskich. Bohaterów to oni
    zgrywają jedynie w stosunku do wystraszonych rodzimych kierujących.
    jednego razu, jak jechałem z kuzynem ze słonecznej Italii mieliśmy zabawę po
    pachy. Po zatrzymaniu utzymywał,iz nie zna w ząb polskiego. Zaczął spokojnie
    i z uśmiechem mówić po włosku, że kocha tego policjanta i bardzo chętnie by
    się z nim przespał.Na co ten kiwał głową udając że rozumie. Nic nie mogąc
    zdziałać stwierdził, "a... odjazd bitte" i sam odjechał.....

  • 3. Data: 2011-04-19 20:17:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/19/2011 1:49 PM, Agall wrote:
> [...]
    > się z nim przespał.Na co ten kiwał głową udając że rozumie. Nic nie mogąc
    > zdziałać stwierdził, "a... odjazd bitte" i sam odjechał.....

    to uważaj, bo nastepnym razem jak nie bedziesz miał gotówki to sobie
    posiedzisz na komendzie, bo mandatu kredytowego nie dostaniesz.
    No chyba, że w końcu się przyznasz, że jednak mieszkasz w Polsce.