    From: "DJ" <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotoradar za granicą
    Date: 11 Aug 2004 23:02:47 +0200

    > Czy niemiecka policja może przysłać do egzekucji w Polsce mandat karny
    > wystawiony na podstawie zdjęcia fotoradaru?
    > Jakie ma możliwości prawne, aby to było skuteczne?

    Nie maja takiej mozliwosci (niby skad wezma Twoje namiary?). Ale slyszalem
    gdzies, ze sciaganiem mandatow za wykroczenia popelnione na terytorium UE ma
    sie zajac polska policja a kasa ma trafic do naszego budzetu.
    Mi w lipcu fotoradar (z fleszem!) cyknal fotke w Norwegii, ale poki co to
    jeszcze nie UE, wiec narazie spie spokojnie.

    Pozdr
    DJ