  • 21. Data: 2006-01-10 21:08:05
    Temat: Re: Fotoradar...
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > A tak przy okazji : gdyby minister w zapale do tworzenia praw ustanowił
    > prawo ,że wszystkim ,którzy mają na imię Artur należy obciąć głowę to jak
    > myślisz - jak długo by /to prawo/ ono obowiązywało?

    tydzień, potem zmieniono by na Aleksander :O)

  • 22. Data: 2006-01-10 21:58:09
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    W artykule news:n168s1dduq59kd4gg5uvcmme9k40aos9h9@4ax.com,
    niejaki(a): Artur Golanski z adresu <A...@w...net.pl> napisał(a):
    > Takie teksty nie zmieniają faktu, że podałeś nieprawdę, ale nie umiesz
    > sie do tego przyznać. Twój problem - ja podałem korektę niech każdy
    > czytający sam wybierze.
    > EOT
    >
    > Artur Golański
    Szanowny kolego w każdym szanującym się państwie taki przepis jest
    natychmiast uchylany lub poprawiany.Minister wydał rozporządzenie sprzeczne
    z ustawą i nadał Strażom Miejskim uprawnienia które nie nadaje im żdna
    ustawa.Minister przekroczył swoje kompetencje ponieważ zgodnie z konstytucją
    i usatwą o urzędzie MSWiA takich uprawnień nie ma - no ale Ty możesz się
    godzić z taki sposobem stanowienia prawa ja nie.
    na moje pytanie nie odpowiedziałeś
    barakuda

  • 23. Data: 2006-01-11 17:12:00
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "barakuda" <b...@p...onet.pl> napisał:

    >Szanowny kolego
    O, nie wiedziałem, ze jestem twoim kolegą :-(

    >w każdym szanującym się państwie taki przepis jest
    >natychmiast uchylany lub poprawiany.
    Na co czekasz, pisz list do rzecznika niech przepis zaskarży.

    > no ale Ty możesz się godzić z taki sposobem stanowienia prawa ja nie.
    Popisujesz kolejną bzdurę !
    Gdzie napisałem, że sie z tym godzę ? Napisałem, porawiając ciebie, że
    na razie jest to zgodne z prawem i to jest fakt. Tyle.
    A dla twej wiedzy - z tak stanowiony prawem nie zdadzam się i potrafię
    przed tym się obronić. Jak ? Błysnij wiedzą, jeśli taką posiadasz i
    podaj własciwą odpowiedź (hint: dwa wyrazy).

    >na moje pytanie nie odpowiedziałeś
    A powinienem ?

    Artur Golański