  • 51. Data: 2009-10-14 14:52:05
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru z niewidocznym kierowcą...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > A ja wskazuje kto prowadził, Konstanty Iwanow ul.Lewskiego 3 Sofia ?
    >
    > Co wy na to ? Niech go szukają.
    > Obywatel Uni więc, mogłem pozyczyć mu samochód ,a że adres się nie zgadza.
    >
    > Krzysiek.B

    wiesz ile możesz za to dostac?

  • 52. Data: 2009-10-14 15:24:00
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik <krisbielany> napisał:
    > A ja wskazuje kto prowadził, Konstanty Iwanow ul.Lewskiego 3 Sofia ?
    > Co wy na to ? Niech go szukają.
    > Obywatel Uni więc, mogłem pozyczyć mu samochód ,a że adres się nie zgadza.

    dobrze kombinujesz, tak trzymaj!!!:O)

  • 53. Data: 2009-10-14 22:38:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > wiesz ile możesz za to dostac?

    Za co?

    Tak mu się gość przedstawił i taki podał adres...

  • 54. Data: 2009-10-14 22:45:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Za co?
    >
    > Tak mu się gość przedstawił i taki podał adres...

    Idąc tym tropem sąd ci powie, że dowodów ze tak sie przedstawił i taki
    podał adres nie masz, a on w twojemu gadaniu wiary nie daje.

  • 55. Data: 2009-10-15 00:43:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > Idąc tym tropem sąd ci powie, że dowodów ze tak sie przedstawił i taki
    > podał adres nie masz, a on w twojemu gadaniu wiary nie daje.

    Ty każdego swojego znajomego na wszelki wypadek legitymujesz i robisz
    sobie kopie ich dokumentów tożsamości?

  • 56. Data: 2009-10-15 01:21:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ty każdego swojego znajomego na wszelki wypadek legitymujesz i robisz
    > sobie kopie ich dokumentów tożsamości?

    nie. nie pozyczam samochodu nieznajomym, ktorych nie znam.

  • 57. Data: 2009-10-15 08:31:30
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 14 Oct 2009 20:21:58 -0500,
    witek <w...@g...pl.invalid> screamed:

    A nieznajomym, których znasz? ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 10:31:18 user up 12226 days, 22:26, 1 user, load average: 0.30, 0.10, 0.54 ]

    A day without sunshine is like night.

  • 58. Data: 2009-10-15 08:49:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > nie. nie pozyczam samochodu nieznajomym, ktorych nie znam.

    A nieznajomym, których znasz? Albo znajomym, których nie znasz? ;->

    Tak czy inaczej - żaden przepis nie wymaga legitymowania osób, którym
    pożycza się pojazd.

  • 59. Data: 2009-10-15 08:50:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A nieznajomym, których znasz? Albo znajomym, których nie znasz? ;->
    >
    > Tak czy inaczej - żaden przepis nie wymaga legitymowania osób, którym
    > pożycza się pojazd.

    Ale wymaga wskazania, kto kierował.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2009-10-15 09:39:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Ale wymaga wskazania, kto kierował.

    No to został wskazany. A że mnie okłamał - jego wina.