    From: "news.tpi.pl" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Firma w spadku...
    Date: Sat, 25 Sep 2004 10:40:44 +0200

    Witam,

    Sytuacja jest taka:
    Jest spółka cywilna a w niej dwóch wspólników. Jeden ze wspólników ginie w
    wypadku razem z żoną.
    Mają jedynego syna.
    Proszę, poradźcie mi, co się dzieje w takim przypadku ze spółką, w jaki
    sposób spadkobierca przejmuje tę część, która należała do wspólnika?
    Słyszałem, że spółkę trzeba zamknąć i otworzyć nową ewentualnie. Jeśli tak,
    to w jaki sposób nowa spółka może przejąć aktywa i pasywa starej?

    Jeśli ktoś z Was, ma informacje praktyczne, które powinna znać osoba
    organizująca pogrzeb, a które nie są jakoś łatwo i ogólnie dostępnie, to
    proszę napiszcie też.

    napiszcie albo podeślijcie jakieś linki, bo już nie mam siły do tego
    świata...

    Syn Wspólnika