  • 81. Data: 2024-03-30 19:33:07
    Temat: Re: Filmy online
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No wiec ja importowałem "Pana Tadeusza" z zamiarem odtworzenia w szkole
    > lektury. Dobrze, że wcześniej odtworzyłem, bo też był pornol. Ale w
    > drugą stronę to tak nie działa.

    To było za czasów kazzy i dc++, gdzie chuj (czasami dosłownie) wiedział
    co naprawdę ciągniesz. W torrentach jak się chodzi po prawilnych
    stronach to chuje są zapewne we właściwej kategorii (choć nie
    sprawdzalem akurat tej:P))

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2024-03-30 19:37:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie. Przecież dostajemy przydział dla określonej chwili. Problemem jest
    > to, ze to nie jest początek sesji, a nie to, że jest zmienne IP.

    Skup się - skoro IP się nie zmienia, to co za różnica czy z początku czy
    końca, skoro jest takie same. W zasadzie to ono na początku i końcu
    pobierania prawdopodobnie było takie same (bo chyba dzierżawa IP poniżej
    24 godzin nie była praktykowana). Problem w tym że w czasie jak składano
    zawiadomienie to było już inne. I to nawet byłby niwielki problem bo
    byście po prostu umorzyli, ale wtedy to IP miał kto inny i wbijaliście
    mu się do chatę. A na dodatek nie potrafisz nawet po latach zrozumieć
    gdzie zrobiliście fakap, tylko zwalasz tym razem na "detektywów", którzy
    akurat swoją robotę (abstrahując od jej części moralnej) zrobili dobrze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2024-03-30 19:44:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > No wiec ja importowałem "Pana Tadeusza" z zamiarem odtworzenia w szkole
    > lektury. Dobrze, że wcześniej odtworzyłem, bo też był pornol.

    Urzekła mnie twoja historia, ale wniosków nie wyciągnąłeś.

    > Ale w
    > drugą stronę to tak nie działa. Szukamy konkretnego pliku który jest
    > nielegalnie udostępniany.

    Aaaa... czyli nie szukacie udostępniających dany film, tylko
    udostępniających ten konkretny plik z danym filmem...
    Czyli poszkodowany (np.producent) filmu nie jest poszkodowany przez
    udostępnianie filmu, lecz przez udostępnianie tego konkretnego pliku z
    tym filmem? Przez inne pliki z tym filmem już poszkodowany nie jest.
    Czyli mają pecha tylko ci, którzy ściągali (czyli równocześnie
    rozpowszechniali torrentem) ten konkretny plik, którego akurat szukacie,
    i równocześnie trzymają ten plik na pulpicie windowsa czekając na was z
    kawą i ciasteczkami żebyś mógł go znaleźć przeglądając foldery?
    Genialne.

    A jak po ściągnięciu przepuszczą przez jakiś kodek i zapiszą w innym
    formacie, z inną kompresją, czyli plik będzie innej wielkości i ci się
    sumy nie będą zgadzać, to niewinny, bo pliku nie znalazłeś.

    Bo jak pliku już nie ma (skasowali po obejrzeniu i opróżnili kosz), albo
    wrzucili np. na szyfrowaną partycję (i dla utrudnienia ukrytą...), albo
    wirtualnego linuxa (pod tym windowsem), to dupa blada - pliku nie
    znalazłeś. Dziękujesz za ciasteczka i do widzenia.

    Serio tak to działa? Łapiecie tylko pechowych gimnazjalistów z
    inteligencją grubo poniżej przeciętnej?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 84. Data: 2024-03-30 20:42:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.03.2024 o 19:29, Shrek pisze:

    > Hmmm. z półtora terabajta. Ale na własny użytek:P

    I wszystkie mają dokładnie ten sam rozmiar? Naprawdę?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 85. Data: 2024-03-30 20:44:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.03.2024 o 19:44, Kviat pisze:

    > Aaaa... czyli nie szukacie udostępniających dany film, tylko
    > udostępniających ten konkretny plik z danym filmem.

    Czyli w końcu zatrybiłeś. Chcemy udowodnić, ze to z tego komputera
    udostępniano dany konkretny film. A nie, ze gość ma podobny na swoim
    komputerze, bo na swój użytek mieć może. Co więcej, jak ma inny podobny,
    to duża szansa, ze dwóch różnych nie miał, bo po co.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 86. Data: 2024-03-30 20:47:07
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 25.03.2024 o 23:58, RadosławF pisze:

    > To nie udostępniał czy w pewnym sensie jednak udostępniał?

    W Polsce istnieje przepis o dozwolonym udostępnianiu "znajomym"
    Może głupi przepis ale istnieje.

    Chyba że mi coś umknęło.

    A jest różnica czy całemu światowi czy tylko zarejestrowanym
    użytkownikom pewnej aplikacji.

  • 87. Data: 2024-03-30 20:53:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Możesz zaklinac rzeczywistość, ale stosunki osobiste to są kontakty
    > osobiste z ludźmi, których osobiście znasz, spotykasz się itd.

    Piszesz to w 2024 wieku w dobie fejsbuka? ;-)

    Jeśli faktycznie chcesz stosować XIX wieczne prawo autorskie to jest
    wiele przykładów że jest ono do DOOOOPY i nie przystaje do rzeczywistości.

    Choćby nie ogarnia drugiej strony medalu czyli DARMOWEJ, POWSZECHNEJ,
    NIEOGRANICZONEJ możliwości rozpowszechniania wiedzy o autorze i utworze
    co przyczynia się w znaczący sposób do sukcesu danego utworu.

    Stosując XIX wieczne prawo autorskie należałoby aby autor ZAPŁACIŁ za
    taką formę REKLAMY i PROMOCJI.

    Tymczasem on PŁACI ZERO!

    Chcesz dalej stosować XIX wieczne prawo autorskie? ;-)

  • 88. Data: 2024-03-30 20:59:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I wszystkie mają dokładnie ten sam rozmiar? Naprawdę?

    Dajesz ten program z tej stronki, czy oficjalnie uznajemy że znów
    konfabulowałeś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 89. Data: 2024-03-30 21:03:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.03.2024 o 19:44, Kviat pisze:

    > Serio tak to działa? Łapiecie tylko pechowych gimnazjalistów z
    > inteligencją grubo poniżej przeciętnej?

    To akurat nie byłoby zaskoczeniem. Tylko on opisał program i dał linka
    do strony na którym tego programu nie miał. No i pozostaje pytanie jak
    to się stało że złapali pedofili którym akurat suma kontrolna (ale nie
    MD5) i rozmiar pedofilskiego fikołka przypadkiem wyszedł taki sam jak
    kac wawa;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2024-03-31 00:17:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.03.2024 o 20:59, Shrek pisze:

    > Dajesz ten program z tej stronki, czy oficjalnie uznajemy że znów
    > konfabulowałeś?

    Nie mam Cie w dowodzie. Sam sobie znajdź.
    --
    (~) Robert Tomasik