    From: "Sasza" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Filmowanie osob prywatnych ciag dalszy
    Date: Sat, 12 Oct 2002 11:20:30 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@client-038p-lub.dial.pl

    Napisalem juz wczesniej, ze:

    >Witam Panstwa (Was, nie wiem jakie formy obowiazuja, ale bede zwracal sie
    >oficjalnie),
    >otoz jutro w mojej klasie ma sie odbyc na lekcji Wiedzy o spoleczenstwie
    >kampania wyborcza, polaczona z prawyborami i w tym celu pani nauczycielka,
    >ktora rowniez pracuje w telewizji lokalnej zaprosila sobie operatora i w
    >wiadomosciach pokaza jak to sie bawimy w polityke. OK pomysl jest dobry,
    ale
    >co mam zrobic jezeli nie zycze sobie filmowania mojej skromnej osoby (z
> [...]
    dzieki.

    A teraz sprawa wyglada tak:

    Otoz odbylo sie wszystko zgodnie z planem, byla lekcja, byly prawybory i
    kampania wyborcza (tzn. w odwrotnej kolejnosci) i byla rowniez telewizja
    (kablowa). I co sie okazalo? Bylo to latwe do przewidzenia. Pokazano mnie
    (lacznie okolo 10 sekund w wiadomosciach lokalnych) wraz z moja twarza. Co
    teraz mam zrobic? Wiem, o tym, ze od razu do sadu sie nie leci (poza tym nie
    mam kasy na sadzenie sie)

    Aha dostalem 6. :)))

    Pozdrawiam i zapraszam na:
    Greetings and inviting to: