  • 1. Data: 2010-04-07 07:20:33
    Temat: Pomoc w wyborze PKD
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Niedlugo skladam wniosek o dotacje z PUP. Musze wybrac PKD okreslajace
    moja dzialalnosc jednak w moim wypadku nie jest to takie proste.
    Firma bedzie sie zajmowac wizualizacja i animacja 3D z naciskiem
    na architekture. Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.
    Pozdrawiam.....Rafal

    PS
    Czy poprzez wybor PKD mozna zmniejszyc lub uniknac placenia niektorych
    podatkow?

  • 2. Data: 2010-04-07 08:19:27
    Temat: Re: Pomoc w wyborze PKD
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 07 Apr 2010 09:20:33 +0200, raviz napisał(a):

    > PS
    > Czy poprzez wybor PKD mozna zmniejszyc lub uniknac placenia niektorych
    > podatkow?

    Nie. Ponieważ o podatkach decyduje nie to co zgłaszasz jako działalność,
    a to co faktycznie robisz.

  • 3. Data: 2010-04-07 23:38:13
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 7 Kwi, 09:20, raviz <r...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Firma bedzie sie zajmowac wizualizacja i animacja 3D z naciskiem
    > na architekture. Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.

    Jak animacja 3d to film. Sekcja J dzial 059. Co do klasy to stawiam na
    05912.

  • 4. Data: 2010-04-08 07:39:37
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    raviz pisze:
> [...]
    > Firma bedzie sie zajmowac wizualizacja i animacja 3D z naciskiem
    > na architekture. Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.

    Jako, ze zycze Ci, zeby sie firma rozwiajala polecam wpisac sporo
    pokrewnych kodow;)

    pozdr
    PG