  • 1. Data: 2012-02-13 13:13:09
    Temat: Fałszywie oskarżający prokurator.
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Jak wiadomo, prokuratorowi "poręczniej" jest skierować akt oskarżenia do
    sądu niż umorzyć dochodzenie/śledztwo .
    Sporządzi akt oskarżenia pomimo istnienia dowodów na niewinności oskarżonego
    lub przy braku dowodów jego winy i ma "po sprawie"
    Umarzając być może narazi się przełożonym lub poszkodowanym w sprawie, być
    może będzie musiał odpisywać na zażalenia. odwołania i inne banialuki, a i
    statystykę popsuje.
    Zostają mu też akta które musi archiwizować, a których pozbyłby się
    wysyłając do sądu.
    Wiele razy słychać , że sąd uniewinnia klienta ponieważ akt oskarżenia
    kierowany był wbrew logice i wbrew dowodom.
    Czy nie uzdrowiło by sytuacji aby w takiej sytuacji poszło oskarżenie
    prokuratora jakby z automatu z art.234K.K a dowodem było uzasadnienie sądu
    do którego taki dęty akt oskarżenia trafił ? Przecież prokurator to nie
    debil ( albo nie zawsze;) i potrafi analizować zebrane dowody w sprawie i
    wie, ż w sądzie taki absurdalny akt oskarżenia nie przejdzie. Jakie jest
    Wasze zdanie w temacie?

  • 2. Data: 2012-02-13 13:21:05
    Temat: Re: Fałszywie oskarżający prokurator.
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Prokurator debilem nie jest, a przegrana sprawa też ląduje w statystyce.

  • 3. Data: 2012-02-13 13:43:05
    Od: "CM" <C...@w...pl>

    >Prokurator debilem nie jest

    odwarzna teza ......

    mecenad

  • 4. Data: 2012-02-13 13:44:27
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2012-02-13 14:13, Nostradamus pisze:
> [...]
    > banialuki, a i statystykę popsuje.
    > Zostają mu też akta które musi archiwizować, a których pozbyłby się

    Dawno takich bzdur nie czytałem. Prokurator jest bardziej rozliczany z
    uniewinnienia niż z umorzenia.
    Na zażalenia się nie odpisuje tylko przekazuje sprawę z zażaleniem do
    sądu celem jego rozpoznania. Wystarczy pisemko treści "w załaczeniu
    przesyłam..."
    Argumentu o archiwizacji akt nawet nie skomentuję

    > Wiele razy słychać , że sąd uniewinnia klienta ponieważ akt oskarżenia
    > kierowany był wbrew logice i wbrew dowodom.

    Wbrew dowodom ze śledztwa, czy dowodom przeprowadzonym przed sądem,
    gdzie świadkowie wielokroć zmieniają zeznania, bo np. zostali
    zastraszeni przez oskarżonych lub otrzymali stosowne gratyfikacje za
    powiedzenie "jak to było naprawdę"?

    > Czy nie uzdrowiło by sytuacji aby w takiej sytuacji poszło oskarżenie
    > prokuratora jakby z automatu z art.234K.K a dowodem było uzasadnienie
    > sądu do którego taki dęty akt oskarżenia trafił ?

    Czyli w przypadku każdego uniewinnienia - akt oskarżenia przeciwko
    prokuratorowi? Zastanów się człowieku o czym ty piszesz. Jeśli świadek
    nagle przed sądem zmieni zeznania, to za to ma odpowiadać prokurator?
    Tak samo jeśli podejrzany który przez całe śledztwo odmawia składania
    wyjaśnień nagle złozy takie przed sądem i dopiero po ich weryfikacji
    okaże się że mówi prawdę i jest niewinny, to wtedy ma odpowiadać
    prokurator? Puknij się.

    Przecież prokurator to
    > nie debil ( albo nie zawsze;) i potrafi analizować zebrane dowody w
    > sprawie i wie, ż w sądzie taki absurdalny akt oskarżenia nie przejdzie.

    ROTFL. Cóż to nagle zapomniałeś jak to "wspaniale" czasami sądy potrafią
    oceniać dowody?

    > Jakie jest Wasze zdanie w temacie?

    Moje? Zgadnij

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2012-02-13 13:45:03
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2012-02-13 14:43, CM pisze:

    > odwarzna teza ......
    >
    > mecenad

    Równie odważna jak twoja ortografia, nie ma co

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2012-02-13 14:12:56
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup

    Czyli w przypadku każdego uniewinnienia - akt oskarżenia przeciwko
    prokuratorowi? Zastanów się człowieku o czym ty piszesz. Jeśli świadek
    nagle przed sądem zmieni zeznania, to za to ma odpowiadać prokurator?

    Nie o takiej sytuacji pisałem. Pisałem o ewidentnie "dętym" akcie
    oskarżenia.

  • 7. Data: 2012-02-13 14:23:32
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    A po czym rozpoznać te dęte od tych drewnianych? ;) A, już wiem "dęte" to te nie po
    myśli oskarżonego ;)

    AdamK

  • 8. Data: 2012-02-14 00:48:34
    Temat: Re: Fa?szywie oskar?aj?cy prokurator.
    Od: Animka <t...@w...pl>

    > odwarzna teza ......
    >
    > mecenad

    Kolino taki mundry jesteś to dlaczego nie korzystasz ze słownika?
    A może Ty jakiś warchoł jesteś :-(

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-02-15 05:37:02
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" napisał w wiadomości grup
    discussion-forums@ynbq20...

    >A po czym rozpoznać te dęte od tych drewnianych? ;) A, już wiem "dęte" to
    >te nie po myśli oskarżonego ;)

    Po uzasadnieniu wyroku uniewinniającego. Sąd jednoznacznie stwierdza, że
    wiadomym od początku było, że oskarżony jest niewinny. Czego jeszcze nie
    rozumiesz? Nie wstydź się , zapytaj.

  • 10. Data: 2012-02-15 09:38:34
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 15 February 2012 06:37:02 UTC+1, Nostradamus wrote:
> [...]
    >
    > Po uzasadnieniu wyroku uniewinniającego. Sąd jednoznacznie stwierdza, że
    > wiadomym od początku było, że oskarżony jest niewinny. Czego jeszcze nie

    To po co Sąd jak od początku było wiadomo że niewinny? ;)

    AdamK