eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFałszywe oceny produku w sklepie internetowym › Fałszywe oceny produku w sklepie internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!not-for-mail
    From: "miffy" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Fałszywe oceny produku w sklepie internetowym
    Date: Fri, 28 Mar 2008 07:51:08 +0100
    Organization: lubman
    Lines: 11
    Message-ID: <fsi4i1$gnm$1@news.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: kwp.vlan127.corcoran.lubman.net.pl
    X-Trace: news.lublin.pl 1206687105 17142 212.182.114.50 (28 Mar 2008 06:51:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Mar 2008 06:51:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:523980
    [ ukryj nagłówki ]

    Zachęcona samimi dobrymi opiniami kupujących zakupiłam pewnien produkt w
    pewnym sklepie. Okazało się, że produkt ten to ogólnie mówiąc tandetna
    chińszczyzna. Zwróciłam go do sklepu a na stronie wystawiłam stosowną opinię
    na temat jakości wykonania tego produktu. Opinia nie została umieszczona.
    Przy opiniach nie ma wzmiaki, że są to wybrane opinie, tylko "opinie na
    temat produktu" i przysick: "dodaj opinię".
    Sklep umieszcza tylko pozytywne recenczje a te negatywne usuwa. Czy takie
    postępowanie jest zgodne z prawem? W jakimś sensie to wprowadzanie
    potencjalnego klienta w błąd.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1