eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFałszywe oceny produku w sklepie internetowym › Fałszywe oceny produku w sklepie internetowym
  • Data: 2008-03-28 06:51:08
    Temat: Fałszywe oceny produku w sklepie internetowym
    Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zachęcona samimi dobrymi opiniami kupujących zakupiłam pewnien produkt w
    pewnym sklepie. Okazało się, że produkt ten to ogólnie mówiąc tandetna
    chińszczyzna. Zwróciłam go do sklepu a na stronie wystawiłam stosowną opinię
    na temat jakości wykonania tego produktu. Opinia nie została umieszczona.
    Przy opiniach nie ma wzmiaki, że są to wybrane opinie, tylko "opinie na
    temat produktu" i przysick: "dodaj opinię".
    Sklep umieszcza tylko pozytywne recenczje a te negatywne usuwa. Czy takie
    postępowanie jest zgodne z prawem? W jakimś sensie to wprowadzanie
    potencjalnego klienta w błąd.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1