  • 1. Data: 2003-07-01 17:18:10
    Temat: Etea-Grupa Usług Finansowych
    Od: "Stanisław" <s...@p...onet.pl>

    Dostałem pismo od takiej firmy w sparwie,która mnie nie dotyczy.Chciałbym
    sie dowiedzieć co to za firma i skąd może mieć moje dane osobowe oraz na
    jakiej podstawie prawnej wysyłane są do mnie nie dotyczące mnie monity.
    Ponieważ adres oraz inne dane nie wzięły się z sufitu zamierzam dokładnie
    sprawę wyjaśnić.Pismo od tej firmy nie jest sygnowane żadnym telefonem lub
    stroną www ani adresem mailowym stąd moje pytanie.

  • 2. Data: 2003-07-02 07:28:45
    Temat: Re: Etea-Grupa Usług Finansowych
    Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl>

    Użytkownik "Stanisław" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bdsfl6$99e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dostałem pismo od takiej firmy w sparwie,która mnie nie
    dotyczy.[...]

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33182,1554296.htm

    Hanka Skwarczyńska
    i kotek Behemotek