  • 1. Data: 2003-07-01 15:25:25
    Temat: Pytanie ..
    Od: "Exp" <e...@p...onet.pl>

    .. odebrałem od listonosza list polecony z sądu
    zaadresowany na brata! .. potwierdziłem odbiór

    "gnój" na wezwanie się nie stawił .. po kilku dniach
    zastał za niestawiennictwo ukarany 500.-

    w odwołaniu o którym się dziś dowiedziałem
    uzasadnił swą nieobecność tym iż żadnego
    wezwania nie dostał i nikt mu go nie dostarczył
    a sam mu je dałem :[

    CZY BĘDĄ WYCIĄGNIĘTE W STOSUNKU
    DO MNIE JAKIEŚ KONSEKWENCJE :(:

  • 2. Data: 2003-07-01 15:59:56
    Temat: Re: Pytanie ..
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Exp" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > w odwołaniu o którym się dziś dowiedziałem
    > uzasadnił swą nieobecność tym iż żadnego
    > wezwania nie dostał i nikt mu go nie dostarczył

    a jak podpisałeś przesyłkę, jako ty czy jako brat?
    Bo problem może mieć listonosz.
    a jak udowodnisz że przekazałeś bratu przesyłkę????
    a trzeba było "gnoja" na pocztę przegonić :(

  • 3. Data: 2003-07-01 16:08:02
    Od: "Exp" <e...@p...onet.pl>

    | a jak podpisałeś przesyłkę, jako ty czy jako brat?
    Podpisałem jako ja :(

    | a jak udowodnisz że przekazałeś bratu przesyłkę????
    Nie mam pojecia

    | a trzeba było "gnoja" na pocztę przegonić :(
    Mam nauczkę .. teraz jestem mądrzejszy o "to" doświadczenie :((

    CZY BĘDĘ "CIĄGANY" I CO MI GROZI ?

  • 4. Data: 2003-07-01 16:24:33
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 5. Data: 2003-07-01 16:45:26
    Od: "Exp" <e...@p...onet.pl>

    | Nie ma powodow zebys robil :( - mozesz spokojnie zrobic :) - gdybys
    podpisal jako brat to by bylo :(((((((

    Jeżeli to prawda to bardzo się cieszę :D
    dziękuję bardzo :))))
    ale
    tak z czystej ciekawości i chęci pogłębienia swojej wiedzy
    co by mi groziło w wypadku nie podpisania się swoim imieniem i nazwiskiem ?