  • 1. Data: 2003-07-01 15:06:24
    Temat: Fundusz Gwarancyjny a chory psychicznie.
    Od: "Kroma" <m...@o...pl>

    Witam!
    Mam pytanie. Jak wygląda odpowiedzialność osoby chorej psychicznie, wobec
    Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego?.
    Mój szwagier (choroba afektywna-dwubiegunowa) kupił "malucha" (za 600zł) w
    komisie. Nie przerejestrował autka, za to jeździł i cudował ile wlezie.
    Zatrzymała go w końcu policja. Okazało się, że autko nie było ubezpieczone.
    Szwagier nawet nie wiedział, że musi ubezpieczyć auto. Teraz,
    Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny przysłał wezwanie do zapłaty 3400,- zł.
    Czy są jakieś możliwości, aby uniknąć takiej kary?

    P.S. Tylko nie obwiniajcie mnie za postępowanie szwagra bo nie dość że
    mieszka prawie 200 km. od mojego miasta, to bliższa rodzina i tak nie
    wiedziała, że jeździ autem.
    Pzdr. wszystkich!.