  • 1. Data: 2002-08-07 22:08:11
    Temat: urlop wychowawczy
    Od: "priv" <i...@k...pl>

    Witam
    Prosiłabym o potwierdzenie informacji, że kobiecie samotnie wychowującej
    dziecko przysługuje dłuższy urlop wychowczy. Jeżeli to prawda , o ile
    dłuższy?Proszę o sczegółowe informacje.
    Pozdrawiam
    Edi

  • 2. Data: 2002-08-07 22:33:15
    Temat: Odp: urlop wychowawczy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik priv <i...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ais5oh$e0c$...@n...kki.krakow.pl...
> [...]
    wychowującej
    > dziecko przysługuje dłuższy urlop wychowczy. Jeżeli to prawda , o ile

    nie słyszałam o tym, wiem ,że do 3 lat , można go wykorzystać w 4 częściach
    do ukończenia przez dziecko 4 lat. Wyjątkiem są urlopy wychowawcze matek
    dzieci niepełnosprawnych tu może wykorzystac do 18 lat i wymiar dodatkowy 3
    lata. Ale może się myle.