  • 1. Data: 2002-08-08 06:21:38
    Temat: Pozew rozwodowy
    Od: "Paweł" <l...@i...pl>

    Witam!
    Chciałbym samodzielnie poradzić sobie z pozwem rozw. - chyba najprostszy
    wariant, bez orzekania o winie, na wspólny wniosek małżonków. Jak
    zredagować, gdzie złożyć, co uwzględnić, itd - będę wdzięczny za każdą
    podpowiedź.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2002-08-08 13:16:15
    Temat: Re: Pozew rozwodowy
    Od: " Ways" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Paweł <l...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł
    > witam, przesyłam Ci na twojego maila wzór takiego pozwu. Jeżeli nie ma
    między małżonkami konfliktu to z pewnością sobie poradzicie bez adwokata (w
    innym przypadku sugerowałbym ustanowienie pełnomocnika w osobie adwokata).
    Teksty przepisów powołanych w pozwie odnajdziesz z pewnością na jednnym z
    wielu portali prawniczych.Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-08-08 16:00:06
    Temat: Odp: Pozew rozwodowy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Ways <w...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aitquv$qi4$...@n...gazeta.pl...
> [...]
    > Teksty przepisów powołanych w pozwie odnajdziesz z pewnością na jednnym z
    No to pewnie wiesz już wszystko