  • 1. Data: 2009-05-13 11:55:00
    Temat: Emerytura a komornik
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam

    Czy komornik moze zajac jakies pieniadze z emerytury wynoszacej 675 zl ?

  • 2. Data: 2009-05-13 12:24:36
    Temat: Re: Emerytura a komornik
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy komornik moze zajac jakies pieniadze z emerytury wynoszacej 675 zl ?

    Oczywiscie. Dlaczego mialby ni emoc?
    Polowe zdaje sie moze - czyli 337,50

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-13 12:28:48
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Oczywiscie. Dlaczego mialby ni emoc?
    > Polowe zdaje sie moze - czyli 337,50
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Myslalem, ze jest jakas minimalna kwota " wolna " od zajecia.

  • 4. Data: 2009-05-13 12:56:45
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "SDD" <s...@t...pl> naskrobał/a w

    > Polowe zdaje sie moze - czyli 337,50

    25%

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 5. Data: 2009-05-13 12:59:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Myslalem, ze jest jakas minimalna kwota " wolna " od zajecia.

    Jest cos takiego - ale dziala inaczej niz w przypadku wynagrodzen.
    Tu poczytaj:
    http://www.kurierlubelski.pl/module-dzial-viewpub-ti
    d-9-pid-51839.html

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-05-14 05:55:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 13 May 2009 13:55:00 +0200, kaktus napisał(a):

    > Czy komornik moze zajac jakies pieniadze z emerytury wynoszacej 675 zl ?

    nie wiem czy to sie odnosi do emerytur, ale:

    http://www.serwisprawa.pl/porady_prawne,28,1369,mini
    malne_wynagrodzenie_za_prace_nie_podlega_zajeciu_prz
    ez_komornika
    --
    marcin