eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoElektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email › Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
    Date: Mon, 5 Feb 2024 15:17:51 +0100

    Taka ciekawostka. Od dłuższego czasu nie otrzymywałem faktur za gaz.
    Nawet nie pamiętam od kiedy, ale pewnie z kilka lat. Otrzymywałem SMS,
    że nei zapłaciłem faktury i nie zapłaciłem takiej faktury, więc robiłem
    przelew na wskazaną w SMS kwotę i gazu mi nie odcinali. Ale, że dziś
    kolejny SMS przyszedł, jak akurat byłem koło ich biura, to wszedłem
    ustalić przyczyny.

    Dowiedziałem się, że podobno w aplikacji ustawiłem elektroniczną
    fakturę. No więc wyjaśniam im, że nie mam tej ich aplikacji. Pan
    sprawdził, że faktycznie nie mam i uczynnie pomógł mi ją zainstalować.
    Pewnie sam bym dał radę, ale nie lubię instalować śmieci na telefonie.

    Ale postało pytanie, gdzie wysyłali tę elektroniczną fakturę. Okazało
    się, że nie mieli mojego emaila, zatem nie są w stanie ustalić, gdzie ją
    wysyłali. Nie są w stanie ustalić, kto i kiedy ustawił, że ta faktura ma
    być elektroniczna. Nie wiedzą również, kto ustawił tę fakturę na
    elektroniczną bez podania adresu email. Pan w biurze stwierdził, ze te
    dane pewnie były w jakimś starym programie, co to go już nie ma. Nie
    dopytywałem, od kiedy nowy działa.

    Ja w przeszłości kilka razy pisałem do nich emaile na ogólny adres z
    prośbą o przesłanie faktury, ale nigdy nie dostałem żadnej odpowiedzi.
    Ale że nikt się mnie zorientował, że wysyłają fakturę emailem na adres,
    którego nie mają?
    --
    (~) Robert Tomasik