  • 1. Data: 2002-04-29 11:30:58
    Temat: Jak sprawdzic dochody malzonka?
    Od: ".:KOLOR1:." <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jestem w trakcie rozwodu i mam podstawy sądzić iż mój małżonek przedstawił w
    sądzie zaniżone zaświadczenie o dochodach. Czy jest możliwe, że pracodawca
    ukrył część jego dochodów?
    Jak można ustalić jego prawdziwe zarobki?

    Violka

  • 2. Data: 2002-04-30 21:55:42
    Temat: Re: Jak sprawdzic dochody malzonka?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Jak można ustalić jego prawdziwe zarobki?

    Zapytać go ??? ;-)))
    A poważnie, to Ty nie masz takiej możliwości :/
    Sąd może zapytać np. Urzędu Skarbowego, ale wątpię aby pracodawca
    wystawił "lewe" zaświadczenie bez odpowiedniego "zaplecza" w dokumentacji ;-)

  • 3. Data: 2002-05-02 13:29:20
    Od: ".:KOLOR1:." <k...@p...onet.pl>

    Kłopot w tym że mój mąż część wynagrodzenia otrzymuje w postaci "gratisów"
    np. paliwo do prywatnego samochodu.
    A jeśli chodzi o PIT-a - to czy jako małżonka mogę w Urzędzie ubiegać się o
    odpis deklaracji podatkowej?

    Violka