  • 1. Data: 2003-06-20 07:29:25
    Temat: IMEI, a operatorzy telefonii
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    Właśnie sobie przeczytałem artykulik z Gazety Wyborczej o podejściu
    polskich operatorów co do blokowania skradzionych aparatów
    telefonicznych na podstawie nr IMEI.. Z tego co zrozumiałem to możliwość
    blokowania jest, aczkowliek nikt tego nie chce robic na zasadzie -
    nieważne czy kradziona, ważne że przynosi dochód. Niniejszym potępiam
    ten aspekt polskiego kapitalizmu i pazerność różnych polkomteli, ptc i
    co tam jeszcze funkcjonuje.
    A.

  • 2. Data: 2003-06-20 07:30:54
    Temat: Re: IMEI, a operatorzy telefonii
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    o kurde. pomyliłem listy. bardzo mi sorry.
    A.

  • 3. Data: 2003-06-20 07:52:23
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > o kurde. pomyliłem listy. bardzo mi sorry.

    No ale tutaj tez w miare pasuje :)

    Konrad

  • 4. Data: 2003-06-20 08:06:22
    Od: "mithos" <m...@d...pl>