  • 11. Data: 2002-06-05 16:15:56
    Temat: Re: Egzamin z prawa cywilnego :-D
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik P <h...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a...@4...com..
    .

    > To nie artykuly... Podrecznik Woltera... To nie jest podrecznik... To
    > jest sadyzm... Jeden wielki odnosnik do miliona odmiennych rzeczy...
    > Zamiast tlumaczyc tylko miesza...

    Podrecznik Woltera do cz.ogolnej jest spoko. Jak bys zobaczyl u mnie podrecznik
    lokalnego autora (prawo administracyjne - J.Boc) to bys dopiero umarl.

  • 12. Data: 2002-06-05 20:22:42
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Tue, 04 Jun 2002 21:07:14 +0200, P wrote:
    > To nie artykuly... Podrecznik Woltera... To nie jest podrecznik... To
    >jest sadyzm... Jeden wielki odnosnik do miliona odmiennych rzeczy...
    >Zamiast tlumaczyc tylko miesza...

    P.S. Ktos mi moze wytlumaczyc roznice miedzy dzierzawa a
    wynajmem ? Bo nasz KC jakos dziwnie zamieszal w definicjach :-)

    J.

  • 13. Data: 2002-06-06 21:42:48
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    U?ytkownik J.F. <j...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisa?:3d116fb9.13596351@nt...

    > P.S. Ktos mi moze wytlumaczyc roznice miedzy dzierzawa a
    > wynajmem ? Bo nasz KC jakos dziwnie zamieszal w definicjach :-)
    >
    > J.

    Nie przesadzaj. Dzierzawa to najem z prawem pobierania pozytkow z najmowanej
    (dzierzawionej) rzeczy.
    K.G.