  • 1. Data: 2002-06-03 12:53:53
    Temat: zmiana kategorii wojskowej
    Od: "Antek" <c...@k...pl>

    Witam

    Mam pytania dotyczace zmiany kategorii wojskowej. Ponad rok temu bylem na
    wstawce gdzie otrzymalem kategorie A. Od tego czasu jednak po uplywie
    niespelna roku w moim organizmie zaczely zachodzic zmiany neurologiczne. Po
    wizycie u lekarza okazalo sie, ze mam padaczke. W zwiazku z tym mam pytania.
    Czy moge ubiegac sie o zmiane kategorii wojskowej? Jezeli tak to czy musze
    sie gdzies odwolac (gdzie?) lub zlozyc jakis wniosek czy tez mam czekac az
    dostane wezwanie po bilet i wowczas przedstawic zaswiadczenie o nabytej
    chorobie? Czy nie bedzie wowczas za pozno na zmaine kategorii?

    Z gory dziekuje serdecznie za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Antek

  • 2. Data: 2002-06-03 13:05:07
    Temat: Re: zmiana kategorii wojskowej
    Od: "Qwax" <...@...q>

    Idź do swojego WKU. Oni to najlepiej wiedzą - najlepiej z uzasadnionym
    podaniem o zmianę kategorii.

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 3. Data: 2002-06-03 13:07:00
    Od: "g&m" <g...@i...pl>

    piszesz oficjalne podanie do WKU
    W nim informujesz ich o pogorszeniu stanu zdrowia, zalaczasz xero badan
    (itp.) i prosisz o powtorna komisje wojskowa
    Zanosisz to pismo do WKU i skladasz w sekretariacie, lub wysylasz poleconym
    i czekasz na wezwanie na ponowna komisje lekarska.

    Zycze powodzenia
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-06-03 13:14:08
    Od: "Raku" <r...@a...kom.pl>

    Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
    > Idź do swojego WKU. Oni to najlepiej wiedzą - najlepiej z uzasadnionym
    > podaniem o zmianę kategorii.

    wystarczy tylko poprosić (w razie czego domagać się) powtórnych badań
    lekarskich
    --

    Raku