  • 1. Data: 2005-03-01 09:35:19
    Temat: czy tak można
    Od: "ROMAN" <w...@p...onet.pl>

    W dniu śmierci taty siostra zabrała klucze od Jego mieszkania.Ja nie mam gdzie
    mieszkać a ten lokal stoi pusty od 2 lat.Jestem prawnym współwłaścicielem.Z nią
    się nie dogadam-nie ma szans.
    Romeo

  • 2. Data: 2005-03-01 10:04:17
    Temat: Re: czy tak można
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "ROMAN" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gdzie
    > mieszkać a ten lokal stoi pusty od 2 lat.Jestem prawnym

    Chciałeś się tutaj czegoś dowiedzieć, czy tylko nas wzruszyć?

    vertret

  • 3. Data: 2005-03-01 10:13:53
    Od: "ROMAN" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > gdzie
    > współwłaścicielem.Z nią
    >
    > Chciałeś się tutaj czegoś dowiedzieć, czy tylko nas wzruszyć?

    Bo sam cierpię i chciałbym mądrych rad.
    Romeo

  • 4. Data: 2005-03-01 12:23:24
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik ROMAN napisał:

    > Bo sam cierpię i chciałbym mądrych rad.

    Mnie sie wydaje, ze gdy w gre wchodza kwoty o jakich piszesz (500tys w
    gotowce) mieszkanie, samochod(wnioskuje, ze nie jest to jakis Fiat 126p)
    raczej nie szukalbym madrych porad na darmowym usenecie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-03-01 13:43:29
    Od: "ROMAN" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > gotowce) mieszkanie, samochod(wnioskuje, ze nie jest to jakis Fiat 126p)
    > raczej nie szukalbym madrych porad na darmowym usenecie.

    Ja nie mam na chleb.Nie mam gdzie mieszkać-wynajmuje.
    Długi rosną bo żyję na pożyczkach.
    Przykro mi że Pan ma takie spojrzenie na sprawę.Trochę dobija mnie to
    psychicznie ale i tak już jestem na skraju wyczerpania.Myśle o samobójstwie.
    Romeo

  • 6. Data: 2005-03-01 15:41:48
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    > raczej nie szukalbym madrych porad na darmowym usenecie.

    a kto tu udziela porad? jedynie sie wypowiada zdanie jak np. sama
    zalatwilabym ta sprawe :)

    Sandra

  • 7. Data: 2005-03-01 15:44:22
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Ja nie mam na chleb.Nie mam gdzie mieszkać-wynajmuje.
    > Długi rosną bo żyję na pożyczkach.

    a co zrobiles w tej sprawie ? jakie kroki poczyniles? skoro jestes
    wspolwlascicielem
    > Przykro mi że Pan ma takie spojrzenie na sprawę.Trochę dobija mnie to
    > psychicznie ale i tak już jestem na skraju wyczerpania.Myśle o
    samobójstwie.

    nie mysl o samobojstwie tylko napisz co zrobiles by odzyskac te klucze , czy
    zwracales sie o pomoc ?

    Sandra

  • 8. Data: 2005-03-01 18:10:41
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    ROMAN wrote:

> [...]
    > Przykro mi że Pan ma takie spojrzenie na sprawę.Trochę dobija mnie to
    > psychicznie ale i tak już jestem na skraju wyczerpania.Myśle o

    Myślę, że rozsądniej byłoby pomyśleć o założeniu sprawy o nabycie spadku.
    Sąd stwierdzi, ile się komu należy, przy okazji zapłacicie podatek, na czym
    skorzystamy wszyscy;-)
    Skoro na samym koncie była tak poważna suma, to nawet zachowek jest nie do
    pogardzenia.
    Justyna

  • 9. Data: 2005-03-02 00:15:55
    Od: "ROMAN" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zalatwilabym ta sprawe :)
    >
    > Sandra
    >
    > Prosze się MITHOSEM nie przjmować to typ mojej siostry.
    Poczyniłem to że byłem na policji i tam powiedziano mi że mogę zawołać ślusarza
    i wejśc do domu oni nic do tego nie mają bo jestem właścicielem.
    Obawiam się że jak bym to zrobił to siostra oskarrzyła by mnie że wyniosłem z
    tamtąd"złote góry"
    Romeo

  • 10. Data: 2005-03-02 06:42:11
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    > Obawiam się że jak bym to zrobił to...

    Wszyscy juz tu wiemy, że sie wszystkiego boisz.
    Ja się też obawiam, że nie znajdziesz tutaj nikogo, kto przyjdzie w twoim
    imieniu i nakrzyczy na siostre.

    vertret