    From: X <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ENERGETYKA (ekspertyza, neodymy)
    Date: Fri, 21 Apr 2006 14:14:01 +0200

    Nakresle sprawe:
    Placilem za prad co 2 miesiace 170 zl
    OD kilku lat oscylowalem w podobnym zuzyciu.
    Z koncem stycznia i odpisem licznika przyszlo mi wyrownanie za zeszly
    rok w kwocie 950 zl i prognozowane rachunki za to zuzycie po 270 co 2
    miesiac.

    Uznajac ze ze zliczaniem jednostek jest cos nie tak.
    Zarzadalem wymiany i ekspertyzy. Licznik jest u mnie w mieszkaniu
    lokatorskim

    CO sie okazalo licznik mial blad w pomiarze rzedu 60% co stwierdzono
    zaraz przy jego wymianie, plaby byly nieuszkodzone
    pojechal do biura kryminalistyki w celu ekpsertyzy pod katem magnesow
    neodymowych.

    Oddalem go z czystym sumieniem skoro nie bawilem sie w "przeklamania".
    Sprawiedliwosc to kwestia czasu.

    Przyszedl wynik ekspertyzy swierdzajacy ze uszkodzenie wyniklo
    z silnego pola magnetycznego itd.

    Nie wiem jeszcze jak sie to skonczy ale czuje sie bezradny.
    Sugeruja mi kradziez pradu? A przeciez kazdorazowo nadplacalem
    Uzywajac w/w magnesow zazyczylbym sobie wymiany tego licznika w kwocie
    160 zl bez ekspertyzy skoro mam nieczyste sumienie nie bede ucinal
    galezi na ktorej siedze.

    A wychodzi na to ze sam sie "porazilem"

    Czy wynik tej ekspertyzy jest niepodwazalny? I na bazie tego bede
    obciazony kosztami pewnie w tysiacach?

    Czy ktos mial podobna sytuacje i wie jak sie w ogole do tego
    ustosunkowac? W zasadzie nawet nie wiem na jaka grupe wystosowac ten watek.