  • 1. Data: 2005-01-16 12:27:59
    Temat: EGZEKUCJA Z MAJĄTKU ODRĘBNEGO-POMOCY!!
    Od: stant1<e...@o...pl>

    Komornik ustalił termin licytacji nieruchomości która jest moim
    majątkiem odrębnym.Wcześniej składałam skargę na czynności
    komornika do sądu, ale ten nie rozpatrzył sprawy, tylko decyzję o
    cofnięciu licytacji skierował do decyzji komornikowi, który odmówił
    cofnięciu terminu.Odpowiadam za dług męża ale tylko z
    ograniczeniem do majątku wspólnego. Z mężem mam zniesioną
    wspólność majątkową i po tym terminie za swoje dochody
    wybudowałam dom. ( działka zakupiona została wspólnie z pieniędzy
    za sprzedane moje mieszkanie kupione przed małżeństwem). Po
    rozpoczęciu budowy mąż darował mi swoją część działki, na moje
    żądanie. O fakcie długów męża wobec spółki cywilnej,dowiedziałam
    się dopiero z nakazu komorniczego, gdyż żadnych pism ani z sądu,
    ani od wierzyciela nie otrzymałam.PROSZĘ O POMOC - jestem
    zdecydowana w zamian przepisać notarialnie 1/4 nieruchomości,
    wycenionej na 300 tys. Kontakt wstępny email: e...@o...pl ( woj.
    podkarpackie)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-16 17:24:08
    Temat: Re: EGZEKUCJA Z MAJĄTKU ODRĘBNEGO-POMOCY!!
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    stant1 napisał(a):
> [...]
    > ani od wierzyciela nie otrzymałam.PROSZĘ O POMOC - jestem
    > zdecydowana w zamian przepisać notarialnie 1/4 nieruchomości,

    Za 75.000 złotych nie możesz znaleść mądrego prawnika w okolicy? Nie wierzę.

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-16 21:50:53
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Johnson wrote:

    > Za 75.000 złotych nie możesz znaleść mądrego prawnika w okolicy? Nie
    > wierzę.

    I to, jesli opis prawidłowy, w prostej sprawie??

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.