  • 21. Data: 2012-08-31 13:12:21
    Temat: Re: E-sąd czy zwykły pozew?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.08.2012 11:24, Marek Zawadzki pisze:

    > Normalna stawka (uzgodniona z gruponem) to było 199 zł,
    > kupon kosztował 49 zł.

    A co to kogo obchodzi?

    > Na kuponie jak byk "stoi" data ważności.

    Klient mógł nie zauważyć. Sprzedający musiał.

    > Fakt, wina pracownika że nie sprawdził,

    No właśnie.

    > ale na jakieś 90 sprzedanych gruponów to pierwszy taki
    > wypadek.

    A co to kogo obchodzi?

    > Chciałem ugodowo podejść do tematu, tym bardziej, że wiem, że
    > częściowo to ja zawaliłem (pracownik = przedstawiciel firmy) sprawę i

    Nie. W całości.

    > zaproponowałem w związku z przeterminowanym kuponem niewielką dopłatę.
    > Wtedy to klient zaczął się wydzierać że jesteśmy bandą złodziei, że
    > chcemy go naciągnąć. Odpuściłem ze względu na innych którzy tego
    > słuchali. Aha, dzwoniłem do gruponu, dane osobowe będę mieć.

    Mhm. A czy to czasem nie będzie naruszenie przepisów o ochronie danych
    osobowych?

  • 22. Data: 2012-08-31 13:29:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:k1q03k$gp8$1@dont-email.me...

    > Zależy chyba jak wyglądała rozmowa. Jeśli pracownik potwierdził "tak, z
    > tym
    > kuponem cena usługi wynosi 49 zł" to sytuacja byłaby inna niż gdyby
    > powiedział "z kuponem grupona cena usługi wynosi 49 zł" bo w drugim
    > przypadku należy raczej domniemywać, że chodzi o kupon ważny i zgodny
    > z warunkami umowy.

    Tylko jak to dowieść przed sądem? Każdy z nich bedzie swoje utrzymywać. A
    prawo do dopłaty musi w tym wypadku UDOWODNIĆ firma.

  • 23. Data: 2012-08-31 13:34:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:50409c18$1@news.home.net.pl...

    > Mhm. A czy to czasem nie będzie naruszenie przepisów o ochronie danych
    > osobowych?

    Skoro pytajaćemu ich nie podali, to nie. Teoretycznie - bo roszczenie
    uważam za bezzasadne - można skierować do sądu pozew z wnioskiem o
    zarządania tych danych od administratora przez sad. Wóczas nie naruszą
    ustawy.

  • 24. Data: 2012-08-31 14:00:39
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 31.08.2012 09:54, Marek Zawadzki pisze:
> [...]
    > względu na przeterminowanie. Zaproponowałem więc dopłatę - nie dużą - 30
    > zł. Klient nie chciał o tym słyszeć, była awantura. Ze względu na innych
    > klientów słuchających mimochodem tej awantury, odpuściłem i klient
    > wyszedł nie płacąc.
    >
    > Nie mam jego danych osobowych - ma je grupon.pl Chcę wystąpić z pozwem o
    > zapłatę normalnej stawki za usługę, gdyż klientowi nie przysługiwał
    > rabat Teraz pytanie - czy taki pozew bez danych klienta przejdzie przez
    > e-sąd? Jeśli nie, to gdzie te dane uzyskać - grupon raczej ich nie ujawni.

    Ty naprawdę dla 30 zł chcesz sobie szargać opinię?

    p. m.

  • 25. Data: 2012-08-31 14:22:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Zawadzki wrote:
> [...]
    > e-sąd? Jeśli nie, to gdzie te dane uzyskać - grupon raczej ich nie ujawni.

    skoro przyjales sprzet i umowiles sie na konkretna cene, to o co chodzi?
    groupon do tego nie potrzebny, zeby klientowi dac rabat.
    za gapiostwo sie placi

  • 26. Data: 2012-08-31 14:25:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Zawadzki wrote:

    > Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 30 zł było próbą polubownego zakończenia sprawy. Rzeczywisty koszt
    > usługi to 200 zł. Szopkę klient urządził. Ja mu odpuściłem.

    szopke urzadziles ty.
    Dales dupy, a teraz probujesz pomniejszyc wlasna strate.

  • 27. Data: 2012-08-31 14:31:52
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 31.08.2012 14:25, witek pisze:

    > szopke urzadziles ty.
    > Dales dupy, a teraz probujesz pomniejszyc wlasna strate.

    Raczej powiększyć.

    Przecież firma stanie się sławna jeżeli pozwie kogoś o 30zł za
    zrealizowanie groupona.

    p. m.

  • 28. Data: 2012-08-31 14:48:56
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    m wrote:
    (ciap)
    > Przecież firma stanie się sławna jeżeli pozwie kogoś o 30zł za
    > zrealizowanie groupona.

    Już stała się sławna!
    :-)

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 29. Data: 2012-08-31 15:26:09
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 31.08.2012 14:48, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > m wrote:
    > (ciap)
    >>

    > Już stała się sławna!
    > :-)

    Rzuć linkiem, bo na razie nie umiem bez większego wysiłku powiązać Marka
    Zawadzkiego z jego firmą (a chyba bycie sławnym polega na tym, że o
    tobie wiedzą mimo że niekoniecznie chcieli wiedzieć).

    p. m.

  • 30. Data: 2012-08-31 18:17:45
    Od: "Marek Zawadzki" <z...@g...com>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Rzuć linkiem, bo na razie nie umiem bez większego wysiłku powiązać Marka
    > Zawadzkiego z jego firmą (a chyba bycie sławnym polega na tym, że o tobie
    > wiedzą mimo że niekoniecznie chcieli wiedzieć).

    No i jak znalazłeś coś? Może Ci pomóc?