  • 1. Data: 2003-03-09 12:13:01
    Temat: Dziwny Kredyt Studencki!!
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Szanowni Grupowicze,
    W 1999 roku wziąłem kredyt studencki. W ubiegłym roku w kwietniu ukonczyłem
    studia (zgodnie z planem studiów moglem to zrobic do konca wrzesnia).
    W umowie kredytowej ustalono mi termin rozpoczęcia spłaty na 10 wrzesnia
    tego roku, a nie tak jak ustawa stanowi "rok po zakonczeniu studiów" - czyli
    splacac powinienem od kwietnia tego roku.
    Bank widząc co się święci chce mi naliczac odsetki juz od kwietnia i
    powołując się na ustawę namawia do podpisania aneksu:-)))))))
    Powiedzcie czy zastrzezenie splaty od 10 wrzesnia jest postanowieniem
    niezgodnym z prawem??

    Mrls