  • 11. Data: 2004-09-23 22:15:54
    Temat: Re: Dziwna sprawa z PZU (pomocy)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004, S!wy wrote:

    >+ czyli mam sobie odpuscic jakies odwolania itp..

    Przemek i Marek wskazali ci szansę, do stracenia nie masz nic.
    Można chyba przyjąć za pewnik iż ubezpieczyciel przedstawi ci coś
    w stylu opinii Johnsona czy mojej - czyli "bez sądu ani rusz".
    Ryzykujesz koszty i stracony czas, do wygrania aparat... twój wybór ! :)

    >+ za kraj, jak nie sklamiesz to nic nie zalatwisz :(

    :(

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2004-09-24 10:17:02
    Od: "S!wy" <s...@f...internet.pl>

    > Ryzykujesz koszty i stracony czas, do wygrania aparat... twój wybór ! :)
    no wlasnie.. wiec tak jak napisalem ze se mam odpuscic, przeciez nie bede
    sie z nimi sadzil o aparat za 900zl, juz raz sie sadzilem z towarzystwem
    ubezpieczeniowym 2lata i drugi raz mi sie niechce :/
    dziekuje za wszystkie odpowiedzi

    pozdrawiam
    GG: 36091