  • Data: 2009-09-22 08:33:07
    Temat: Dzierżawa gruntu?
    Od: zr <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dwa pytanko właśnie dotyczącej dzierżawy gruntu, na którym stoi
    dom i inne nieruchomości, moja ciocia sotała wezwanie od właścicielki
    do zapłaty od 1 września większej dzierżawy o ponad 200% w skali roku,
    za cały rok, czy to jest zgodne z prawem, jesli nie to jaki przepis
    normuje wysokość podwyżki lub miznay czynszu dzierżawy, nadmieniam ,że
    umowa zawarta była przez ojca mojej cioci 90 lat temu umownie- nie na
    piśmie, płatne wg stawki za metr zboża.
    Poza tym dostała w tym piśmie ofertę zakupu tej ziemi i jeśli się
    zgodzi czy może zawrzeć propozycję kupna tego gruntu, ale rozłożoną na
    raty w akcie notarialnym np. 2-3 raty.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.