  • 1. Data: 2002-06-07 20:02:16
    Temat: Dziennik ustaw z 1991
    Od: "Katerina" <k...@a...pl>

    Witam,

    Pilnie poszukuję Dz.U. Nr 73 z 1991r. Dokladnie chodzi mi o rozporzadzenie
    Rady Ministrow w sprawie studenckich praktyk zawodowych. Nic nie moge w
    necie znalezc. Najstarsze widzialam z 1997. Moze ktos zna stronke z tak
    starymi Dz. U. A moze ktos mi w skrocie powie co jest napisane w poz. 232.
    PLS help...

    Pozdrawiam,
    Katerina

  • 2. Data: 2002-06-07 20:45:22
    Temat: Re: Dziennik ustaw z 1991
    Od: "Haxo" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

    Polecam stronę www.sejm.gov.pl
    Tam odnajdziesz wszystkiego czego szukasz.
    Haxo

  • 3. Data: 2002-06-08 08:27:37
    Od: "gosek" <g...@w...pl>

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

  • 4. Data: 2002-06-08 16:29:24
    Od: "Katerina" <k...@a...pl>

    Wszystkim bardzo dziekuje za pomoc. Juz mam :-)