  • Data: 2004-09-06 17:43:30
    Temat: Dziedziczenie długów rodziców
    Od: "Andy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry.
    Mam byc moze banalne pytanie jesli tak to przepraszam. Próbowałem szukać w
    sieci ale nie znalazłem odpowiedzi. Otóż usłyszałem że dzieci dziedziczą
    długi po swoich rodzicach. Moze to tylko plotka a ja naiwniak sie tym
    przejąłem :) Kompletnie nie wiem co mówi w tym wzgledzie prawo i jak ta
    sytuacja moglaby ewentualnie dotyczyc mnie.
    Otóż: w trzecim roku mojego życia moi rodzice rozwiedli się , od tego czasu
    wychowywała mnie mama, ojciec nie mieszkal z nami i widywywałem go jedynie
    przy okazji spraw alimentacyjnych. Czy w przypadku jego smierci, dziedzicze
    jego dług, o ile oczywiscie miałby ten dług ?
    Przepraszam, moze troche zagmatwałem. Mam nadzieje ze ktos mi jednak da
    odpowiedź.
    Z góry dziekuje.

    Andy.