  • 1. Data: 2007-01-13 17:23:09
    Temat: Działka budowlana a warsztat?
    Od: "Przemek" <g...@w...pl>

    Witam! Mam pytanie czy na dzialce budowlanej można wybudować warsztat
    samchodowy?? Czy musi być to jakas inna dzialka pod budowe takiej
    dzialanosci?? Pozdrawaim

  • 2. Data: 2007-01-13 18:41:08
    Temat: Re: Działka budowlana a warsztat?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

  • 3. Data: 2007-01-14 04:10:17
    Od: "Przemek" <g...@w...pl>

    sam jestes głębem patafianie!!!

  • 4. Data: 2007-01-14 04:23:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 13 Jan 2007 19:41:08 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]

    Jak już sie pod kogoś podszywasz, to chociaż nie popełniaj takich prostych
    błędów i wycinaj znaki cytowania.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl