  • 1. Data: 2007-01-13 14:24:26
    Temat: Allegro zwrot towaru
    Od: r...@w...pl

    Witam!

    Mam mały problem i byłbym wdzięczny za pomoc, Swojego czasu
    przywiozłem z Anglii kilka mp4 po czym sprzedałem je na allegro.
    Przed wysyłką wszystkie sprawdzałem i każda działała prawidłowo.
    Jeden z kupujących po miesiącu od wygrania aukcji napisał maila że
    jego mp4 nie działa i że sprawa zakończy się w sądzie jeśli nie
    dojdę z nim do porozumienia. Szczerze mówiąc mam wrażenie że chce
    zwrotu kasy za rzecz którą sam zepsuł bo jak pisałem wcześniej
    sprawdzałem sprzęt przed wysyłką. Wymiana nie wchodzi w grę gdyż
    już wszystkie sztuki sprzedałem. Jednocześnie średnio mam ochotę
    na zwrot kasy w zamian za otrzymanie padniętej mp4. Przecież przez
    miesiąc mógł z nią wiele rzeczy robić. Co radzicie zrobić w tej
    sytuacji?