  • 1. Data: 2007-01-13 14:33:07
    Temat: problem z kredytem hipot.
    Od: Przemek <p...@w...pl>

    Witam
    Mam taki problem:
    Razem z żoną chcemu wziąść 240tys.kredytu na mieszkanie(wpłaciliśmy juz
    zadatek)wszystko było oki z kredytem w banku millenium(zdolność
    kredytowa i inne dokumenty)ale jest problem-kiedyś żona nie spłacała
    kredytu kosumpcyjnego(1300zł)była windykacja i komornik i jest
    zarejestrowana w BIK-u jako niesolidny klient, a to była mała kwota i
    jednorazowa sytuacja 4 lata temu. Co poradzić? Są banki które
    "przymykają oko" że ktoś jest zarejestrowany w tym cholernym bik-u?

  • 2. Data: 2007-01-14 23:50:03
    Temat: Re: problem z kredytem hipot.
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@w...pl> napisał
> [...]
    > BIK-u jako niesolidny klient, a to była mała kwota i jednorazowa sytuacja
    > 4 lata temu. Co poradzić? Są banki które "przymykają oko" że ktoś jest

    Przykro mi ale większych szans nie masz, banki rygorystycznie przestrzegają
    wpisów w tym rejestrze, nie mówiąc już o tym że wpisują tam każego, nawet
    jeżeli zalega z przysłowiowym groszem. Warto też uważać na przedawnione
    roszczenia banku, bo co prawda dochodzić ich w praktyce nie mogą, ale nie
    znaczy to że zobowiązanie nie istnieje. Klient wściekły na drobne zaległości
    na koncie decyduje się na podniesienie zarzutu przedawnienia i w ten sposób,
    przez kilka złotych pozbawia się szans na uzyskanie kredytu na najbliższe
    ładnych parę lat.

    --
    p09v